Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, ikke alt sukker, bare sånn man liker, sånn man nyter. Sånn man synes er driit godt, med masse sukker i etc. :p

Konseptet ble endra på side 5, når det bilde kom fram, da begynnte idène mine og strømme, så derfor ble det litt anderledes, men fortsatt noe av det samme ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
DERE ER ALLE GALE!

Splitter pine gale!

Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det?

 

Det er umulig å unngå dette i ny og ne:

*Skoleboller

*Cola eller Pepsi

*Cafe Brownies

*Sjokolademelk

++

 

 

Er det noen butikk åpen nå da tro? :hmm::D

Lurer på hvorfor folk kjøper sånt skrap hver eneste dag på skolen.

Får dere DET på skolen??? Vi får bare sjokomelk og tost/baguette!

får dere toast/baguette? da har dere ihvertfall MULIGHETEN til å være litt sunne

Lenke til kommentar

Jeg veier ikke for mye.. Skal man regne slike ting så må man finne ut hvor stor fettprosent man har og hvor mye muskelmasse man har. jeg har faktisk gått ned ca 5kg i sommermånedene ser det ut som. Men er styggt redd for at jeg har mistet endel muskelmasse også. Så jeg ville heller vært slik som før for å si det slik.

 

Veier btw 67kg og er 178høy. Jeg blir ikke med ,men jeg spiser generelt sunt og ser ingen grunn til å stoppe helt å spise usunt. Da føles det som tvang og det er ikke bra. Heller bedre å finne sunnere alternativer til godteri og brus.. altså frukt og vann her i gården. Samt mandler (mandler er et fint mellommåltid også)

Lenke til kommentar

Eg klarer absolutt ikkje å legge på meg her i landet, men mens eg var på Roskildefestivalen i sommer la eg på meg ~5kg.

 

Hadde sikkert noko med at eg åt burger til frokost, lunch, mellommåltid, middag og kvelds.

 

Men med en gang eg kom tilbake til Norge, forsvann kilo-a igjen.

Eg er no 183cm og veg omtrent 70kg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Målet mitt er å gå opp 10 kg på to måneder. Muskler og fett.

HOW?

Trene og spise som en helt. Få i meg mye øl i helgene er også et must.

 

Edit: For ikke å glemme kreatin. Lett å gå opp i vekt da.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Målet mitt er å gå opp 10 kg på to måneder. Muskler og fett.

HOW?

Trene og spise som en helt. Få i meg mye øl i helgene er også et must.

 

Edit: For ikke å glemme kreatin. Lett å gå opp i vekt da.

Hm, eg har brukt gainer i en måneds tid no (to stk 3kg-bokser), men har ikkje merka den dritt.

 

Er det meg, eller er det gainerpulveret?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hm, eg har brukt gainer i en måneds tid no (to stk 3kg-bokser), men har ikkje merka den dritt.

 

Er det meg, eller er det gainerpulveret?

Få det på det rene; gainer suger! Spis på McDonald's hver dag heller, funker bedre det. Stapp deg med karbs, proteiner og fett, gjerne med overskudd av førstnevnte. Jeg er ikke den som har mest peiling på dette her på forumet, men i treningstråden får du råd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gå opp er noe dritt.

 

Jeg må gå ned 11,1kg ca. til 24. august.

Satse på å kunne cutte maks. 5kg.

Hvorfor må du ned?

 

Det er null sak å gå opp.

Lenke til kommentar
Hvorfor holde seg unna boller? :dontgetit:

Fordi boller inneholder mye transfett.

 

Det industrielt fremstillte melkefettet ser ut til å være mye farlige for utvikling av sykdommer enn det mettede mettet. Transfettet fra kua ser nemlig ikke ut til å ha en slik effekt.

 

Artikkel på forbrukerportalen.

 

 

Jeg velger å ikke bli med, da jeg ikke ser behovet. Jeg anser meg selv for å være i særdeles god form og da med et inntak, dog lavt, av slike "forbudte" ting. Ønsker ikke å holde meg strikt unna det i en måned. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...