chokke Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg er med hvis det ikke er for sent . Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har noen ider om hvordan jeg kan gjøre dag systemet bedre? Har akkurat satt det inn. Endret 3. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hadde vært moro å vært med i klubben, men hadde aldri klart 1mnd uten godteri. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hadde vært moro å vært med i klubben, men hadde aldri klart 1mnd uten godteri. Hvorfor ikke..prøve? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg er med. Detta blir hardt For meg blir det da: Start 4.august 2005 Slutt 4 september 2005 Endret 3. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mye koster helsestudio? Trene med en kompis 1 gang i uka Har noen peiling eller må jeg sjekke selv? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Mye koster helsestudio? Trene med en kompis 1 gang i uka Har noen peiling eller må jeg sjekke selv? Hvis du er student så må du ofte punge ut med ca.300 kr for et månedskort på treningstudio. Endret 3. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mye koster helsestudio? Trene med en kompis 1 gang i uka Har noen peiling eller må jeg sjekke selv? Jeg betalte 95,- der jeg var. Dette var pr. gang. og på et ganske så lokalt studio, ikke noe kjede greier.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et problem er vel etter reglene. sjokomelk og milkshake er kan jo bli kalt proteinblandinger også, noe som vi som trener er avhengig av hehe. Kan ikke bannlyst proteinshakene mine en måned heller Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 noe som vi som trener er avhengig av hehe. Nope, man er ikke avhengig av det hvis man trener.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mye koster helsestudio? Trene med en kompis 1 gang i uka Har noen peiling eller må jeg sjekke selv? Jeg betalte 95,- der jeg var. Dette var pr. gang. og på et ganske så lokalt studio, ikke noe kjede greier.. Lønner seg sjelden å kjøpe "enkelttimer" hvis du har tenkt til å trene ganske regelmessig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Tenkte og trene engang i uka elns med en kompis. Rabatt hvis du kjøper 4 timer i måneden eller rundt der omkring? Endret 3. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Kar0Liineh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bundy; Kjøp deg måneds kort. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 noe som vi som trener er avhengig av hehe. Nope, man er ikke avhengig av det hvis man trener.. Om en trener hardt og seriøst med strengt kosthold må en ha proteintilskudd for å nå kostholdsmålene sine. Tror ikke det finnes en utøver som ikke bruker tilskudd samt det er faktisk flere av oss som trener etter DC-prinsippet med 500g+ proteiner dagen. Lenke til kommentar
Kar0Liineh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hehe, drikk vann sier nå Jeg... Man trenger ikke protein tillskudd når man har vann... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hehe, drikk vann sier nå Jeg... Man trenger ikke protein tillskudd når man har vann... Hehe. Kanskje du ikke helt forstått hva det egentlig er og fungerer da Drikker 5-6 liter vann dagen uansett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 allyse, man trenger ikke proteintilskudd i kunstig form. Tunfisk holder for de fleste. ^^ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forresten, Fanta Boy, hvem er Klubben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg