Pels Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DERE ER ALLE GALE!Splitter pine gale! Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det? Det er umulig å unngå dette i ny og ne: *Skoleboller *Cola eller Pepsi *Cafe Brownies *Sjokolademelk ++ Er det noen butikk åpen nå da tro? Lurer på hvorfor folk kjøper sånt skrap hver eneste dag på skolen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DERE ER ALLE GALE!Splitter pine gale! Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det? Det er umulig å unngå dette i ny og ne: *Skoleboller *Cola eller Pepsi *Cafe Brownies *Sjokolademelk ++ Er det noen butikk åpen nå da tro? Lurer på hvorfor folk kjøper sånt skrap hver eneste dag på skolen. Får dere DET på skolen??? Vi får bare sjokomelk og tost/baguette! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har ikke spist godteri, kake, boller, drukket brus og alt det der i 2 måneder nå...Kan ikke si det er vanskelig. Har ikke planer om å slutte heller. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syns du burde skifte Emne/Topic tittelen til: Bli sunnere klubben eller noe i den duren Hahaha fy fader for et genialt bilde! Bli sunnere er nok et bedre forslag enn vekt @LarsP. Ja? Jeg har bare tenkt å være med for de psykiske, se om jeg greier det Kanskje gå ned en kilo eller halvannen. Maks. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hell Yeah! Count me in. Men jeg tror jeg bare blir med til den 24. august. Dietten min nå tillater fint lite sånt uansett. Vekt: 94,16kg etter middag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DERE ER ALLE GALE!Splitter pine gale! Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det? Det er umulig å unngå dette i ny og ne: *Skoleboller *Cola eller Pepsi *Cafe Brownies *Sjokolademelk ++ Er det noen butikk åpen nå da tro? Lurer på hvorfor folk kjøper sånt skrap hver eneste dag på skolen. Får dere DET på skolen??? Vi får bare sjokomelk og tost/baguette! Nå har jeg skifta skole pga ferdig med 10ende, men på U-skolen jeg gikk på kjøpte folk det hele tida. men de gikk i butikken like ved. solgte ikke så mye annet enn baguetter, iste,sjokolademelk og av og til vaffler. også overstekt grandis på fredager ellerno. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg tror jeg er med her jeg også. Vekt nå: 105 kg. Målvekt om en måned: 100 kg. Endret 3. august 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Nå har jeg skifta skole pga ferdig med 10ende, men på U-skolen jeg gikk på kjøpte folk det hele tida. men de gikk i butikken like ved. solgte ikke så mye annet enn baguetter, iste,sjokolademelk og av og til vaffler. også overstekt grandis på fredager ellerno. Gikk du på skolen min? Det var jeg som stekte Grandiosa på Fredager, så ikke klag! Hehe... Skolen jeg gikk på solgte akkurat det samme.. Og det var butikk like ved. (Bunnpris) Jeg gikk på Halsen Ungdomskole by the way [@ Stjørdal'n] Edit: Driver Leif å terririserer til dere også? Endret 3. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg vil ha rød skrift! Endret 3. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DERE ER ALLE GALE!Splitter pine gale! Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det? Det er umulig å unngå dette i ny og ne: *Skoleboller *Cola eller Pepsi *Cafe Brownies *Sjokolademelk ++ Er det noen butikk åpen nå da tro? Lurer på hvorfor folk kjøper sånt skrap hver eneste dag på skolen. Får dere DET på skolen??? Vi får bare sjokomelk og tost/baguette! Nå har jeg skifta skole pga ferdig med 10ende, men på U-skolen jeg gikk på kjøpte folk det hele tida. men de gikk i butikken like ved. solgte ikke så mye annet enn baguetter, iste,sjokolademelk og av og til vaffler. også overstekt grandis på fredager ellerno. prikk likt det vi har nå (i u-skola) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har endra navn og tweaka litt på konseptet. Skal adde de nye medlemmene nå. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 prikk likt det vi har nå (i u-skola) Ja ikke sant! Selv utvalget på hva som selges går etter sånn stygg plan.. Derre elevråds møtene og greier var bare juks. Jeg trodde vi solgte det der fordi at flertallet har stemt for det.. Og når vi kom med forslag ble det bestandig nedstemt. oisann... bittelitte off-topic kanskje? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med potetgull? Gjett hvorfor jeg quoter megselv? Fordi jeg ikke har fått noe svar!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Count me in Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er med. Obs; jeg har drukket svært lite brus siden mai, så dette skal gå greit. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med rusbrus? Jeg er forresten med! Skal gå lett. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hva med rusbrus? Jeg er forresten med! Skal gå lett. Er det sukker i Rusbrus så er det ulovlig vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg