Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 forresten, jeg joiner.... jeg har ikke gjort noen av delene på en uke, så, jeg kan like godt fortsette.... Count me in man!! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Å herregud da mann.....Jeg har klart ett år!!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Å herregud da mann.....Jeg har klart ett år!!! Så du joiner eliten? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Edit: Det blir nok hardt å ikke spisse godterier og drikke brus Endret 3. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje ordne quoten din, ble litt rotete det der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje ordne quoten din, ble litt rotete det der. Kan jeg få stå på andreplass på listen? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kanskje ordne quoten din, ble litt rotete det der. Kan jeg få stå på andreplass på listen? Fy flate da! Nå må du slutte, lista er bare i rekkefølgen folk joina. Endret 3. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje ordne quoten din, ble litt rotete det der. Kan jeg få stå på andreplass på listen? Fy flate da! Nå må du slutte, lista er bare i rekkefølgen folk joina. Lov å spørre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor er ikke lettbrus lov? Fordi det er like usunt som vanlig brus... enkelte er mer usunne Feil. lettbrus Poenget med tråden er vel å leve sunt? Lettbrus er -ikke- usunt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvor er ikke lettbrus lov? Fordi det er like usunt som vanlig brus... enkelte er mer usunne Feil. lettbrus Poenget med tråden er vel å leve sunt? Lettbrus er -ikke- usunt. Jo, det er det jo. Det er jo mer farlig enn sukkerbrus, de har jo putta så mye dritt i dem Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor er ikke lettbrus lov? Fordi det er like usunt som vanlig brus... enkelte er mer usunne Feil. lettbrus Poenget med tråden er vel å leve sunt? Lettbrus er -ikke- usunt. Jo, det er det jo. Det er jo mer farlig enn sukkerbrus, de har jo putta så mye dritt i dem Ja i lettbrus har de det samme stoffet som egypterne brukte å mumifisere folk med ... spooky... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syns du burde skifte Emne/Topic tittelen til: Bli sunnere klubben eller noe i den duren Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skift topic: Hw.no's vektklubb! haha Melder meg inn, MEN jeg skal ha utsatt frist. Starter i morra, og slutter 4. (må spise så mye godteri og brus i morra at jeg kan holde meg 1 mnd ) Men du burde lage en allow liste. Jeg har noen forslag her: -Is-te uten sukker -Juice (blandevann, uansett er sukkeret i juice naturlig og ikke farlig/fetende for kroppen) -Øl -Vin? -Kjeks? (type: uten sjokoladebiter etc. Helt plain kjeks ala Ritz Crackers og Marie kjeks) -Sukkerfri tyggis/drops (vet det er snop, men likevel, for åndens skyld) -Peanøtter/Potetgull/nøtter i det hele tatt Og istedenfor boller, kunne du ha skrevet Søt brødbakst (skolebrød, boller, kanelsnurrer etc.) Bare noen forslag fra min side Min startvekt: 60.4 kg (i dag tidlig, oppdaterer i morra etter jeg har begynnt) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Feh, du veier 60kg, vektklubb??? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 han har sagt tidligere at dette ikke er noen vektklub Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skulle akkurat til å helle i meg et glass med Biola, før jeg fant ut at det kanskje ikke var lov i henhold til reglementet.() Biola inneholder 6% sukker. Gjør dette at denne drikken kan utelukkes fra min side, i en måned? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DERE ER ALLE GALE! Splitter pine gale! Alt det deilige du får kjøpt, og dere vil ikke NOE av det? Det er umulig å unngå dette i ny og ne: *Skoleboller *Cola eller Pepsi *Cafe Brownies *Sjokolademelk ++ Er det noen butikk åpen nå da tro? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syns du burde skifte Emne/Topic tittelen til: Bli sunnere klubben eller noe i den duren Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syns du burde skifte Emne/Topic tittelen til: Bli sunnere klubben eller noe i den duren Fanta-Boy: Legg denne øverst i første post! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg