Anonym234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Om 3 kg har jeg nådd målet mitt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er med på neste versjon. Jeg har allerede begynt å jogge daglig, og i dag har jeg ikke spist noe godteri, potetgull eller drukket noe brus! Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke noe i heeele dag @kd? Imponert. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Meld meg på neste runde da, skal klare det denne gangen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke noe i heeele dag @kd? Imponert. Jeg sprakk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har ikke sjekka om jeg har gått ned noe føles litt sånn ihvertfall. Og til info. Im keeping in there. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke noe i heeele dag @kd? Imponert. Jeg sprakk. Calibration, bitches! WEEEEE! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fint om noen her kan bekrefte at vi er meldt på btw: meld meg på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er med jeg. Gått litt opp i vekt nå den siste uken, selv om jeg har vært sunn. Skjønner ikke helt hvorfor. Hvor mye er det snakk om? Kan ha noe med menstruasjonssyklus/P-piller. Men, der hopper jeg av videre diskusjon siden jeg er mann og automatisk blir rød i kinnene når jeg snakker om slikt. *giggles* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Nå har jeg vært ute å jogget! 5min gå, 5min jogg. Tilsammen 40min. Edit: hva er det vi skal melde oss på a? Endret 1. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Var ute en og jogga en mil i går. Litt kjipt å jogge noe lengre aleine. Hadde makspuls på 198, snitt på 180. Tok vel i underkant av en time. Men i dag måtte jeg ha en colabox. Den var GOD. Sprakk jeg da? Har ikke helt lest reglementet... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 REGLER: - Du kan ikke drikke noe som helst form for brus - Du kan ikke spise noe godteri - Hold deg unna BOLLER - IS er også forbudt tongue.gif - Hvis du bryter deg vekk fra veddemålet, må du si ifra - Du må greie dette i 1 måned før du er ferdig - Have fun! thumbup.gif Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Count me in, jeg vil være med på andre runde. Farris er lov, ikke sant? Er stort sett det eneste jeg drikker for tiden, utenom vann da. Hva med Pepsi Max, Tab-Xtra o.s.v, er det lov ? Det er jo brus uten sukker... Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Går det an å signe up for andre runde nå? Isåfall gjør jeg det med denne posten. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Var ute en og jogga en mil i går. Litt kjipt å jogge noe lengre aleine. Hadde makspuls på 198, snitt på 180. Tok vel i underkant av en time. Men i dag måtte jeg ha en colabox. Den var GOD. Sprakk jeg da? Har ikke helt lest reglementet... Du var ikke med engang Lurer på om vi skal avslutte runde 1 idag jeg, siden runde 2 begynner imorra, så kan vi spise litt nå Lenke til kommentar
JMW Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hehe...dette hørtes bra ut.... Melder meg på neste runde jeg! Fra 3. sep til 3. okt? Jon! Endret 2. september 2005 av JMW Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Melder meg på jeg. Har faktisk ikke rørt noen form for godteri (inkl. brus, saft og potetgull) siden 17. august. Begynte på treningsstudio 16. august. I'm ready! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg