Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Jeg må desverre melde at jeg har åte godiser fra dag 1.

Ja bare for å slå ut håret lagde jeg meg en STOR (kansje 75cl faktisk) sjokkolademilkshake minutter etter jeg hadde signet up.

Dagene som fulgte var full av snoperier, men ikke farlig mye. kansje en bolle i ny og ne. jeg har faktisk glemt hle tråden, og vedder en god dask på ræven at de andre på "medlemmer" listen har bevisst konusmert sugger i form av godiser og annet herk.

Jeg er en avhopper, og jeg er STOLT!

Lenke til kommentar
Jeg må desverre melde at jeg har åte godiser fra dag 1.

Ja bare for å slå ut håret lagde jeg meg en STOR (kansje 75cl faktisk) sjokkolademilkshake minutter etter jeg hadde signet up.

Dagene som fulgte var full av snoperier, men ikke farlig mye. kansje en bolle i ny og ne. jeg har faktisk glemt hle tråden, og vedder en god dask på ræven at de andre på "medlemmer" listen har bevisst konusmert sugger i form av godiser og annet herk.

Jeg er en avhopper, og jeg er STOLT!

Da må jeg "dessverre" si at, du er hermed banna fra ALLE Bli Sunnere runder...i 6 måneder :p

Lenke til kommentar

Sitter her og ser sikklene på en pose med "maltesers", som jeg har kjøpt inn. Hadde vært digg med litt godis :p Men, får vel sjekke om jeg greier meg til lørdag ;)

Nå ble MagnusW, Hamsteren og arvajakob kasta på avhopperlisten, siden de ikke svarte

PS;De hadde frist fra Lørdag til Tirsdag ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...