Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse vil nå bli kuttet fra Bli Sunnere Klubben, Jeg ga dem en 3-dagers frist og nå har det akkurat gått 3 dager, så ergo, dere på denne lista er ute! ;)

Goophy er inne, siden han har vært svart aktiv i denne klubben.

Lista:

magnum_h_a

joltaire

Andreasfe

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

«Jeg var ferdig med vekthysteriet på fredag, siden da har jeg klart å spise 1,1kg sjokolade, 800g potetgull, 4 skoleboller, 2l is og en poste Godt & Blandet. I tillegg har jeg drukket 7,5l cola.»

Nuss fra Goophy.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
«Jeg var ferdig med vekthysteriet på fredag, siden da har jeg klart å spise 1,1kg sjokolade, 800g potetgull, 4 skoleboller, 2l is og en poste Godt & Blandet. I tillegg har jeg drukket 7,5l cola.»

Nuss fra Goophy.

JA skal det gjøres, ja så skal det faen me gjøres på skikkelig vis!

Lenke til kommentar

Nuss fra Goophy.

Jeg tror ikke jeg ville greid å få i meg så mye på en helg selv om jeg hadde spydd det opp igjen etter hvert som jeg spiste! Det der er tilsammen ca. 12 KG med mat og drikke!

Lenke til kommentar

Lurer faktisk på om jeg skal ta en ny runde ;) Blir ikke så mye arbeid som forrige gang, har det meste klart. Okay, jeg tar en ny runde også.

Så kan jeg lage en ny medlems kategori for de som greide første runde :D Bli Sunnere Klubben, kommer tilbake når denne er ferdig.

3/4.September begynner vi å nytt! :D

BTW; Har ennå ikke fått noe melding fra Fluffe eller r0zie. De har frist til kl.17.00 idag. Hvis de ikke svarer innen da, er de ute ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...