The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) mange av ungdommen her har godt av en god vektoppgang og å slutte med brus og søtsaker kan hjelpe til å med å gå litt opp i vekt HÆ!? Skjønte ikke... For å gå OPP i vekt må vi slutte med søtsaker??? Da skal jeg f*** meg fortsette! Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er med, hvis jeg får navnet mitt på listen, med Rød skrift. Enda mere av det verdens-herredømme tullet ditt? Ikke gi han rød skrift!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hva med øl og blandevann? Drikk deg dritings du, men bare hold deg unna bollene og brus du Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 HÆ!? Skjønte ikke... For å gå OPP i vekt må vi slutte med søtsaker??? Da skal jeg f*** meg fortsette! Det gjelder ikke alle, men en god del av ungdommen her er sykelig tynne og mye av skylda er brus og søtsakene som holder forbrenningen i været. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 arghhh jeg skulle aldrig ha sett denne posten nå må jeg kjøpe brus Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) HÆ!? Skjønte ikke... For å gå OPP i vekt må vi slutte med søtsaker??? Da skal jeg f*** meg fortsette! Det gjelder ikke alle, men en god del av ungdommen her er sykelig tynne og mye av skylda er brus og søtsakene som holder forbrenningen i været. La meg se om jeg har tatt dette på riktig måte.... Skylda til at ungdommer er så sykelig tynne er at de propper i seg godteri og brus?? Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Syns jeg fortjener en farge på navnet mitt :\ Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må tenke over det her.... blir vanskelig ja. Men æ sir ifra om æ skal være med Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Syns jeg fortjener en farge på navnet mitt :\ Jeg og... jeg vil ha sort! :!: Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg blir med jeg, men jeg kommer nok til å hive i meg proteinshaker/sjokolader når jeg begynner å trene. ^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Unnskyld meg fantaboy. HannE, ikke HannA! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Syns jeg fortjener en farge på navnet mitt :\ Du kan få en grønn Sorry HannE Og skal oppdatere lista Endret 3. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Syns jeg fortjener en farge på navnet mitt :\ Du kan få en grønn Sorry HannE Og skal oppdatere lista Da skal jeg ha lilla! Edit: Nei blå! Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sett meg opp på det der! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis dere skal være sånn så skal jeg ha stort bilde av meg ved siden av! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvis dere skal være sånn så skal jeg ha stort bilde av meg ved siden av! Det holder nå.... det er bare et veddemål... Men hvis han får skal jeg også! Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Siste farge deles nå ut, FORT ta plassen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hmm, kan jeg spise is? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Grønn! [Edit] Grønn - valgt Oransje! [Edit] Oransje er også valgt Gul da? Endret 3. august 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DÆVEN! 15 lesere... nesten like populert som SO4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg