dysfunctional Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 OT: Dritkul avatar du har, Acolytegutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 OT: Dritkul avatar du har, Acolytegutripper takker Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet her jeg sitter å spiser superchips med dip.. og iskald cola til å skylle ned med.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet her jeg sitter å spiser superchips med dip.. og iskald cola til å skylle ned med.. ikke føl deg slik... det er ikke noe farlig i det... du blir tydeligvis tynnere av det ... les de første sidene hvis du ikke skjønte det... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg veier nå 49,5 kg. Veide 52 da jeg startet i denne klubben, dvs jeg har gått ned rundt to kg bare på å ikke spise junk. Har ikke trent så mye heller. Jeg føler meg S-U-N-N. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bra Thea.. Jeg synes egentlig denne "klubben" er tull.. Jeg holder meg ikke borte fra søtsaker og andre ting som jeg kan få lyst på ,men bare det begrenses. Prøver også å spise hver 2. time ,men slurver endel.. Men.. det vekt har ikkenoe å si. Det er fettprosent Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bra Thea.. Jeg synes egentlig denne "klubben" er tull.. Jeg holder meg ikke borte fra søtsaker og andre ting som jeg kan få lyst på ,men bare det begrenses. Prøver også å spise hver 2. time ,men slurver endel.. Men.. det vekt har ikkenoe å si. Det er fettprosent Å spise med glede er bedre enn å grine etter at man har spist et stk. sjokolade og salat. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Viste dere at Solo er dritgodt om natten? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Viste dere at Solo er dritgodt om natten? Fant det ut i sted! Mens jeg spilte xbox! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Viste dere at Solo er dritgodt om natten? Det visste jeg. Fanta Smaken er liksom annerledes om natten når du er trøtt . Men kan ikke drikke noe nå. Vann er også godt... :!: Men frister og ta seg en slurk Fanta noen ganger. Endret 14. august 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 I'm out. La oss bare si at fylla har skylda oi hehe. klarte akkurat 10 dager Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Dag:11 18 er inne, 27 er ute. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har vært uten data en stund og det alene hjelper utrolig på småspisingen og brusdrikkingen. De første dagene var hardest, men det er utrolig hvor fort man venner seg av med å ville ha sukker. Har oppdaget at det finnes utrolig mye god frukt, test Galia melon, det er supert! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Prøver også å spise hver 2. time ,men slurver endel.. Men.. det vekt har ikkenoe å si. Det er fettprosent Er ikke hver 2. time litt å overdrive, eller er du veldig fysisk aktiv? Selv trenger jeg 2-3 ganger hver dag, og må på det værste spise hver halvannen time for ikke å sulte i hjel... Jeg trodde ca. hver 3. time skulle være det beste for alle og en hvermann? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 • Sunn mat er riktig mat. • Spis hver 2-3 time • Spis nok. • Husk minst 30-40 g protein i hvert måltid • Drikk rikelig med vann. • Spis til faste tider. Husk at kroppen liker best det vante. • Hold deg til planen. -Jar Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Viste dere at Solo er dritgodt om natten? Prøve, når det blir morgen. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Mulighet for å joine nå ? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Haha, prøver deg.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Haha, prøver deg.... Bedre seint enn aldri.. Har vært lite på forumet i det siste, og har ikke sett tråden før nå. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Haha, prøver deg.... Bedre seint enn aldri.. Har vært lite på forumet i det siste, og har ikke sett tråden før nå. Sorry, men du har sjangse til og joine senere, i neste utgave, som ikke vil bli holdt av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg