Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sheit!! Jeg drakk en dispenser cola på nach-frokosten, søndag. Måtte få ned bakrusen og opp blodsukkeret... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Oi det går jo! Dette var jo lettere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Still going strong Får se om jeg går på en smell når jeg får overnattingsbesök denne uken av min brusavhengige kompis Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) OOF! Har fortsatt klart meg! Jeg bare TRUDDE at jeg ville hoppe av!!! Jeg har ikke gjort det!! Rett det opp!! EDIT: Og jeg skal ha samme posisjon og farge som da jeg starta!! Endret 9. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hopper av.... Snop i dag... M&M!!!! spist! Du må skrive datoen æ hoppa av da... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hopper av.... Snop i dag... M&M!!!! spist! Du må skrive datoen æ hoppa av da... Beklager, men det blir veldig mye stress hvis jeg skal si datoen til alle som har hoppet av, da må jeg gå igjennom hele tråden Begynner og føle meg litt ensom på toppen, når alle "Old school" folk hopper av 19 er slått ut, 26 er fortsatt inne. Endret 9. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg synes synd på alle dere som nå sliter! Derfor gir jeg herved ut en digital cola til alle sammen! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Takk... drakk litt Ekte Cola nu.... Endret 9. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Det er stygt og lyve, det vet du? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Det er stygt og lyve, det vet du? jo... sorry... skal prøve igjen neste måned! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Det er stygt og lyve, det vet du? jo... sorry... skal prøve igjen neste måned! HAHAHA, Lykke til! :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Det er stygt og lyve, det vet du? jo... sorry... skal prøve igjen neste måned! HAHAHA, Lykke til! :!: hva??? Jeg gadd rett og slett ikke mer!! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Pokker, jeg klarte det rett og slett ikke. Var på hytta til en kompis og der ble det servert brus til alle måltidene. Umulig å si nei. Beklager. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Her står det tydlig at du tok "sjampis og småkjeks", så derfor er du ute. EID! Faen... HAHAHA :!: faen... dreit meg litt ut der ja Det er stygt og lyve, det vet du? jo... sorry... skal prøve igjen neste måned! HAHAHA, Lykke til! :!: hva??? Jeg gadd rett og slett ikke mer!! Ok, ikke æ heller.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kan dere slutte med den idiotiske quotingen? Blir advarsler hvis det forsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg