Feh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Får komme med en update etter Fanta Boys post. Er fortsatt "rein" Drakk øl på fest i går og spiste masse pølser og pizza Har gått opp selv om jeg er unna godteri og brus I dag vekt: 62 (opp 1,6 ) men det faller nok fort ned igjen bare jeg får tømt magen og trena litt Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 har hoppet av desverre...ble kaker boller å brus i helga gitt... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Savner en dato på når de forskjellige hoppet av på forsiden. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ja, er det ikke bedre å skrive [03.07-06.07] bak? 03.07 er datoen når de joinet, og 06.07 er datoen når de hoppet av.. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Begynner å merke det på kroppen nå. Den skriker etter schweppes og fanta! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg ser jeg har mistet den røde fargen på navnet mitt! Håper noe kan gjøres med dette. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg ser jeg har mistet den røde fargen på navnet mitt!Håper noe kan gjøres med dette. Sorry, når du hopper av, så mister du fargen din Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg ser jeg har mistet den røde fargen på navnet mitt!Håper noe kan gjøres med dette. Sorry, når du hopper av, så mister du fargen din For en kjip regel! Hva med et unntak, siden jeg laget banner til klubben? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bare får å si det... Det e jo en hel del SUKKER i joggert (utenom Naturel). Eller fins det joggert uten sukker? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Bare får å si det... Det e jo en hel del SUKKER i joggert (utenom Naturel). Eller fins det joggert uten sukker? Som Fanta-Boy presiserer gang på gang, det gjelder GODTERI og BRUS! Yoghurt er ikke godteri imo! Vi kan spise ting med sukker bare det ikke er snop. edit: Still going strong Endret 8. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg er med, men kommer til å drikke lett-brus... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tipper det er ulovlig å drikke cider også? i så fall strøk jeg i dag Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sunnere lýksom. Jeg sýtter ý Tyrkýa og guffer ý meg alt mulýg rart. Merklýg nok har jeg ýkke blýtt syk ennA. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Spis Doc' NOOOO! e jo sukker i dem... EDIT: Men spis det ikke som snop, har ont i halsen.. me still go on Endret 8. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg må nok melde mitt avbud i dag, jeg var på fest med mamma... ok da ikke fest men sonn familie greie, og da spiste jeg: Chips,Sjokoladepudding,Grillmat av diverse slag,Brus(cola,fanta,solo,sprite)Gulrotkake,sjokoladekake osv Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ahhh, glemte meg i helga.. brukte Solo som blandevann ;/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må si selvdisiplinen blandt enkelte forumbrukere er oppsiktsvekkende lav Ikke 4 dager greier folk å holde seg! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Må si selvdisiplinen blandt enkelte forumbrukere er oppsiktsvekkende lav Ikke 4 dager greier folk å holde seg! Fedon to teh ResCue!!1!!!!1! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må si selvdisiplinen blandt enkelte forumbrukere er oppsiktsvekkende lav Ikke 4 dager greier folk å holde seg! I know. Er det noe jeg mangler, så må det være disiplin Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må si selvdisiplinen blandt enkelte forumbrukere er oppsiktsvekkende lav Ikke 4 dager greier folk å holde seg! I know. Er det noe jeg mangler, så må det være disiplin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg