Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frister faktisk ikke :D

 

Vil anbefale smoothie til alle dere som er med i klubben. Dette er sunt og det demper sukkerbehovet.

 

Oppskrift:

Youghurt

En banan

Frosne bær

 

Mye frosne bær for en smoothie med mer smak og tykkelse.

Mye youghurt for en litt mindre tykk konsistens.

 

Rett i blenderen :yes:

Naturel Joggert?

Selv lagte jeg denne desserten her forleden, og da brukte jeg skogsbær-youghurt. I tillegg til dette brukte jeg en halv pose med frosne bær. Stappa det oppi mikseren, og walla......bon apetit :love:

Lenke til kommentar

Spiste noe kake lignende greier idag, kan ikke si at jeg er ute. Siden jeg deleta regelen MOT kake. Vi skal holde oss unna Godis og brus, ikke kake uten sjokolade. Kake MED sjokolade er fortsatt No-no ;)

 

EDIT*Ser at noen har missforstått konseptet og tror at dette er en slankeklubb. Det er det dessverre ikke, bare brus og godteri er no-no. Spis så mange burgere og pizza'r til du spyr for alt jeg bryr meg :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

13 Har nå tatt den lette veien ut. Idag er den 4 dagen, og jeg tror flere vil falle denne uka. Og jeg må minne om at folk som er ganske små aktive i denne tråden, og har bare ca. et innlegg, vil etterhvert bli strøket av lista, og bli skrevet som avhopper. Grunnen til dette, er at hvis du bare har et innlegg der du har sagt at du har meldt deg på, så har jeg ingen updater om deg, eller om du har sprukket, derfor skjer det ;) . Skal ta en undersjøkelse om en ukes tid ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...