random_wannabe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg vil bli med Endret 7. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Etter min erfaring så er det bare å bruke den youghurten du har/syntes er best Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Frister faktisk ikke Vil anbefale smoothie til alle dere som er med i klubben. Dette er sunt og det demper sukkerbehovet. Oppskrift: Youghurt En banan Frosne bær Mye frosne bær for en smoothie med mer smak og tykkelse. Mye youghurt for en litt mindre tykk konsistens. Rett i blenderen Naturel Joggert? Selv lagte jeg denne desserten her forleden, og da brukte jeg skogsbær-youghurt. I tillegg til dette brukte jeg en halv pose med frosne bær. Stappa det oppi mikseren, og walla......bon apetit Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå sitter jeg å spiser "Snack-a-Jacks" m/ost. Ganske godt. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 er fun light lov? er jo ikke sukker i det? er farris lov? er bonacva eller hva det heter lov? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 er fun light lov? er jo ikke sukker i det?er farris lov? er bonacva eller hva det heter lov? Ja, alt det der er lov! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg ville holdt meg unna funlight da.. er kunstig søtstoff i det, og det er ikke helt sunt det heller.. men bedre enn vanlig saft er det, men ikke med mye Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Spiste noe kake lignende greier idag, kan ikke si at jeg er ute. Siden jeg deleta regelen MOT kake. Vi skal holde oss unna Godis og brus, ikke kake uten sjokolade. Kake MED sjokolade er fortsatt No-no EDIT*Ser at noen har missforstått konseptet og tror at dette er en slankeklubb. Det er det dessverre ikke, bare brus og godteri er no-no. Spis så mange burgere og pizza'r til du spyr for alt jeg bryr meg Endret 7. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Spiste noe kake lignende greier idag, kan ikke si at jeg er ute. Siden jeg deleta regelen MOT kake. Vi skal holde oss unna Godis og brus, ikke kake uten sjokolade. Kake MED sjokolade er fortsatt No-no Da er ikke jeg ute. Spiste bare marsipankake og ostekake... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fanta boy! Jeg var på hyttetur og drakk sprit. Selvfølgelig utblandet med sprite og div. Men det telles ikke som brusdrikking det da? kan ikke shotte rein sprit hele kvelden uten å blande ut. Greeit. jeg er med videre. Flotters Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Spiste noe kake lignende greier idag, kan ikke si at jeg er ute. Siden jeg deleta regelen MOT kake. Vi skal holde oss unna Godis og brus, ikke kake uten sjokolade. Kake MED sjokolade er fortsatt No-no Da er ikke jeg ute. Spiste bare marsipankake og ostekake... Da har jeg rette opp feilen Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gleder meg til å se hvor stor avhopper lista blir Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gleder meg til å se hvor stor avhopper lista blir Skjønner ikke hvorfor jeg meldte meg på, greit nok å drikke lite brus, men ingenting derimot. Melder meg som avhopper. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg også.. Drakk 1,5liter cola i helga, og masse is og snop.. Vi var flere folk som linka, så jeg kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei, tok meg en sjampis og litt småkjeks... sorry, men jeg klarte bare ikke... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har vert i Vennasla de siste dagene, og der ble jeg proppet med brus å kaker til jeg så regnbuen. Derfor må jeg desverre melde meg på avhopperlisten, selv om jeg har gjort det godt igjen med å spise hele tre epler i dag! Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I løpet av 1 time og 30 min (nøyaktig) er det 4 avhoppere :!: Får håpe det går bedre med de andre da! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 13 Har nå tatt den lette veien ut. Idag er den 4 dagen, og jeg tror flere vil falle denne uka. Og jeg må minne om at folk som er ganske små aktive i denne tråden, og har bare ca. et innlegg, vil etterhvert bli strøket av lista, og bli skrevet som avhopper. Grunnen til dette, er at hvis du bare har et innlegg der du har sagt at du har meldt deg på, så har jeg ingen updater om deg, eller om du har sprukket, derfor skjer det . Skal ta en undersjøkelse om en ukes tid Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har ikke sprukket!11!! -Grusomt for meg. Iskald cola i kjøleskapet(som er så kald at du kan se doggen utpå flaska ) Godteskapet er fullt til randen med snop fra Tyskland. Frysen er full av is. AAaAAaAahh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg