Ostepølsa Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som blir fristet av dette? hihi Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 sign me up vekt nå: 94 kg om en måned får vi se Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Noen som blir fristet av dette? *bilde* hihi Potetguller jo helt fint og spise. Men jeg må innrømme at jeg savner M&M Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Noen som blir fristet av dette? *bilde* hihi Potetguller jo helt fint og spise. Men jeg må innrømme at jeg savner M&M M&M Endret 6. august 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) 42kg her, men æ går nåkk ikke ned 1. kg Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Blir moro å se om noen faktisk holder ut! I am the Lizard King, I can do anything I'm the Lizard of King, I can do Anything. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg tror jeg er med her jeg også. Vekt nå: 105 kg. Målvekt om en måned: 100 kg. 102 kg nå.. I tillegg til å spise/drikke sunnere har jeg begynt å trimme litt Najs! 3 kilo på 3 dager! 0,5 - 1 kg i uken er sånn ca du skal følge, for å ikke miste muskelmasse. 3kg på 3 dager = fått ut mye avfallstoffer, fått fjerna vann og lite mat i systemet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg føler for å skrive at jeg nå koser meg med champagnebrus, chips og smågodt. Jeg er ikke med dere. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Blir moro å se om noen faktisk holder ut! Kommer ikke til å bli noe stress. Har gått 5 mnd uten før. Men det er ikke alle som har "øvd" og som er så flinke som deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) jada..jeg er fortsatt med.. klarer dete bra jeg Endret 6. august 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Legg til et nytt mål; gå minst 1 tur per uke på 4 timer eller mer. (Seff uten krav til km. Litt selvoppdragelse må man ha, nytter ikke jukse for seg selv). Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Neh. *Sprette en pils.* b-vitaminer ftw Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 En ordliste som syker dere ut.. Appelsinbrus Alkohol Bamsemums Cheese Doodles Chips Cider Coca Cola Crispo Cuba Daim Dumle Dunder-mix Dunder-salt Fanta Firkløver Fruktnøtt Godte-gump Godt og blandet Helnøtt Hobby Hubba-bubba IFA Japp Kinder-egg Krokanrull Kvikk-lunch Lion Lohrengrin M M&M Mars Marsipangris Melkesjokolade Moccabønner Nero Nesquik New Energy Non-stop Nugatti O'boy Peanøtter Peanøtt kubbe Pepsi Potetgull Pringles Riesen Saltsild Seigdamer Seigmenn Seven Up Sjampanjebrus Sjokade Smil Smørbukk Snickers Stratos Toblerone Toppris kubbe Troika Tv-godt Twist Urge Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Frister faktisk ikke Vil anbefale smoothie til alle dere som er med i klubben. Dette er sunt og det demper sukkerbehovet. Oppskrift: Youghurt En banan Frosne bær Mye frosne bær for en smoothie med mer smak og tykkelse. Mye youghurt for en litt mindre tykk konsistens. Rett i blenderen Endret 6. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Kom på at jeg smakte ett par centimeter av en klippekrans i går. Inngår dette under kategorien bolle? Glemte meg helt ut That's it than, I'm out? Again? Jees, jaja, var verdt et forsøk. Putta i meg ett par-tre salte pingviner, før det plutselig gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Stryk meg av lista... PS. På lista hvor du skriver opp hvem som har trukket seg, kunne du jo i tillegg til å skrive når de ble med, skrevet når de trakk seg Endret 6. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Frister faktisk ikke Vil anbefale smoothie til alle dere som er med i klubben. Dette er sunt og det demper sukkerbehovet. Oppskrift: Youghurt En banan Frosne bær Mye frosne bær for en smoothie med mer smak og tykkelse. Mye youghurt for en litt mindre tykk konsistens. Rett i blenderen Naturel Joggert? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I'm out, flere typerr kake og sorbèt-is til dessert i bryllupet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gidder ikke stresse jeg Men tror jeg skal begynne og trene littegrann nå snart. BTW,jeg har kuttet bra ned på godteri i sommeren* *med unntak av brus og alkoholholdigedrikker Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Frister faktisk ikke Vil anbefale smoothie til alle dere som er med i klubben. Dette er sunt og det demper sukkerbehovet. Oppskrift: Youghurt En banan Frosne bær Mye frosne bær for en smoothie med mer smak og tykkelse. Mye youghurt for en litt mindre tykk konsistens. Rett i blenderen Naturel Joggert? Høres digg ut! Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4621975 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg