Magnusha Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 bør man ikke også holde seg unna kjeks? Er du med? jepp! er med jeg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kom på et forslag da jeg så oyvind_dahle... Kan vi ikke si hva vi veier nå og hva vi veier om en måned... Dette blir jo som slanke kolonien litt omgjort... :!: BTW, hvorfor heter dette et veddemål... skal vi se hvem som holder ut lengst...?? Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er treningsfreak så kanskje det blir litt urettferdig å joine dette Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Er treningsfreak så kanskje det blir litt urettferdig å joine dette Neida, bare join. Edit*2 sider på 25 minutter er ikke dårlig Endret 3. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Neida, bare join. Hehe. Nå rører jeg ikke brus eller noe godis uansett såååå Helte min siste flaske cola i vasken i november i fjor tror jeg Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Om man skal oppgi vekta nå. Skal man veies uten klær eller med klær? :!: Alltid lurt på det der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er med, hvis jeg får navnet mitt på listen, med Rød skrift. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Neida, bare join. Hehe. Nå rører jeg ikke brus eller noe godis uansett såååå Helte min siste flaske cola i vasken i november i fjor tror jeg da er vi to begynte 1. januar i år og skal holde til 1. januar neste år Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En kamerat av meg får 10.000kr for å ikke spise godteri og drikke brus på ett år! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er med, hvis jeg får navnet mitt på listen, med Rød skrift. er det med deg a'? Kravstor? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg skal jo ikke spise godis eller drikke brus på 6 måneder kanskje et år. Edit: så count me in. har holdt på i 2 uker allerede. Endret 3. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Iste uten sukker går an Nei, iste må være med sukker viss iste er lov, er jeg med. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og siden vekten skal være med uten klær er det best at du tar noen før og etter bilder hanne:) slik at vi andre kan få se at du ikke jukser .D Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og siden vekten skal være med uten klær er det best at du tar noen før og etter bilder hanne:) slik at vi andre kan få se at du ikke jukser .D :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og siden vekten skal være med uten klær er det best at du tar noen før og etter bilder hanne:) slik at vi andre kan få se at du ikke jukser .D Hvor står det noe om vekt?*redd* skal vi slanke oss altså? trodde vi bare skulle bli litt sunnere Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hehe. folkens, Ikke tenk på å slanke dere da mange av ungdommen her har godt av en god vektoppgang og å slutte med brus og søtsaker kan hjelpe til å med å gå litt opp i vekt (sukker øker forbrenningen hos mange) så dere kan ikke se på vekta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med øl og blandevann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg