Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Blir moro å se om noen faktisk holder ut! I am the Lizard King, I can do anything Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Røyk på et kjøkkenglass med cola. Beklager. Skuffende Øyvind Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Røyk på et kjøkkenglass med cola. Beklager. Skuffende Øyvind svigermor på besøk. Unger, ditt og datt. Taco. Jeg styrer unna alkohol, og dette var den eneste lille kosen jeg fikk unnt meg i kveld. Klarte ikke la være. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal jeg gi trådstarter et forbanna bra tips? Skriv datoen brukerne joinet "klubben" i stedet for å oppdatere posten hver dag. Så kan folk regne selv heller. Noen kan ikke regne på tom mage :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med" En liten drops gjør vel ingenting... Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med" En liten drops gjør vel ingenting... Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade... Jeg har på følelsen at etter en stund, så må jeg komme med en lignende uttalelse som Jim Carrey hadde i lystløgneren etter han var i heisen. IT WAS MEEEE! (that ate that candy ) Men har holdt meg enda en dag. Spiste 3 baguetter til lunsj og en pølse i brød på jobb... Drukket farris (vanlig) og juice på jobb. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Njaa, lite drops og lite drops. Hmm..er litt usikker på om du er ute eller ikke. Men siden dette er "survivial of the fittest" så må nok du ut Er bare gira på og få tynna ut medlemmene, sånt at det blir mer spennende Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med" En liten drops gjør vel ingenting... Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade... Skremmende takter dette her Solberg! fortsetter dette, så slår Panda opp telt på plattingen og lusker rundt med godtepose, peppespizza og slush med sukkerbiter i.. Bleikfeit sleskete slask med fett hår, dårlig ånde og brune tenner for teh win! Lenke til kommentar
clario Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det forsent å melde seg inn i denne "klubben" ? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det forsent å melde seg inn i denne "klubben" ? For sent nå ja Fristen gikk ut i går etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Bryllup idag, vedder vommen min på at jeg kommer til å ete kake. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg tror jeg er med her jeg også. Vekt nå: 105 kg. Målvekt om en måned: 100 kg. 102 kg nå.. I tillegg til å spise/drikke sunnere har jeg begynt å trimme litt Endret 6. august 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har klart meg fint hittil.. ikke noe godteri eller potetgull eller noe.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg tror jeg er med her jeg også. Vekt nå: 105 kg. Målvekt om en måned: 100 kg. 102 kg nå.. I tillegg til å spise/drikke sunnere har jeg begynt å trimme litt Najs! 3 kilo på 3 dager! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvorfor skal alle gå ned i vekt, veier 90kg og trives godt med det. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kom på at jeg smakte ett par centimeter av en klippekrans i går. Inngår dette under kategorien bolle? Glemte meg helt ut Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hvorfor skal alle gå ned i vekt, veier 90kg og trives godt med det. Neida, vi skal ikke det! Vi skal bare sjekke hvor lenge vi klarer oss uten godis eller brus. Gnomez:Det er greit, lurer på om jeg skal gjøre bolle lovlig Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gnomez:Det er greit, lurer på om jeg skal gjøre bolle lovlig Thnx pall Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvorfor skal alle gå ned i vekt, veier 90kg og trives godt med det. Neida, vi skal ikke det! Vi skal bare sjekke hvor lenge vi klarer oss uten godis eller brus. Det er da vel ingen sak... Btw: Det er ikke håp for deg oivind, du blir bare grinete av å ikke få snopet ditt. Ergo da blir det mindre poster i Babethread. Å da skylder jeg på deg Fanta Boy for at jeg ikke får min daglige dose babes! Så slutt med dette tullet og komme tilbake til rekkene med sukkerelskere! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Ikke gjør bolle lovlig. Hvis noen ikke har viljestyrke nok, synd for dem. Da er det bare den harde kjernen igjen til slutt. Blir moro å se om noen faktisk holder ut! Kommer ikke til å bli noe stress. Har gått 5 mnd uten før. Endret 6. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg