Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute :p

Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med"

 

En liten drops gjør vel ingenting...

 

Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade...

 

:ermm:

Lenke til kommentar
T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute :p

Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med"

 

En liten drops gjør vel ingenting...

 

Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade...

 

:ermm:

Jeg har på følelsen at etter en stund, så må jeg komme med en lignende uttalelse som Jim Carrey hadde i lystløgneren etter han var i heisen. IT WAS MEEEE! (that ate that candy :p)

 

Men har holdt meg enda en dag. Spiste 3 baguetter til lunsj og en pølse i brød på jobb... Drukket farris (vanlig) og juice på jobb.

Lenke til kommentar
T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute :p

Det er forskjell på "å smake på" og "å baske seg med"

 

En liten drops gjør vel ingenting...

 

Forresten synes jeg at denne hendelsen oppveies av at jeg kjøpte to epler og Bonaqua etter padlingen, i stedet for en cola light og en sjokolade...

 

:ermm:

Skremmende takter dette her Solberg! fortsetter dette, så slår Panda opp telt på plattingen og lusker rundt med godtepose, peppespizza og slush med sukkerbiter i.. :hmm: Bleikfeit sleskete slask med fett hår, dårlig ånde og brune tenner for teh win! :w00t:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle gå ned i vekt, veier 90kg og trives godt med det.

Neida, vi skal ikke det! Vi skal bare sjekke hvor lenge vi klarer oss uten godis eller brus.

 

 

Det er da vel ingen sak...

 

Btw: Det er ikke håp for deg oivind, du blir bare grinete av å ikke få snopet ditt. Ergo da blir det mindre poster i Babethread. Å da skylder jeg på deg Fanta Boy for at jeg ikke får min daglige dose babes!

 

Så slutt med dette tullet og komme tilbake til rekkene med sukkerelskere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...