Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke spist eller drikki noe usunt siden før jeg meldte meg på det vil si. siden jeg starta med å klare det i et halvt år. oivind_dahle: Gambari! ( Gjør så godt du kan ) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 At dere klarer.. sitter å nyter en iskald 1,5l Coca Cola her med isbiter, frister det ikke? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oh, yeah. Holder ut og still going strong. Ingen abstinenser enda Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oh, yeah. Holder ut og still going strong. Ingen abstinenser enda Samme her. Dæven Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg er med.. men jeg bryter alt jeg får servert.. jeg vil ikke være uhøflig. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 jeg er med.. men jeg bryter alt jeg får servert.. jeg vil ikke være uhøflig. Sorry, men nå er innmeldingen slutta, hvis du vil være med på neste rune, kan du melde deg 3 eller 4 september Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå er maten klar hører jeg. Mulig jeg ryker om jeg ikke får dispansasjon Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Merker at brussuget kommer nå, og det blir nok ikke bedre i helga da jeg skal på hytta til en kamerat. Men har holdt meg hittill og skal ikke sprekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tok en Powerade i dag etter trening for å få i meg litt hurtig energi. Godkjent? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tok en Powerade i dag etter trening for å få i meg litt hurtig energi. Godkjent? haha, selvsagt. Folk her inne skremmer meg; Jeez, ikke spis flatbrød! Da blir du like tjukk som Stig Van Eijk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal jeg gi trådstarter et forbanna bra tips? Skriv datoen brukerne joinet "klubben" i stedet for å oppdatere posten hver dag. Så kan folk regne selv heller. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Du ledet han inn i fristelsen, bare innrøm det! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Skal jeg gi trådstarter et forbanna bra tips? Skriv datoen brukerne joinet "klubben" i stedet for å oppdatere posten hver dag. Så kan folk regne selv heller. Smart! Men powerade og alt det der er godkjent. Poenget er og holde seg unna Brus og godis, så du kan bare ta saft og slikt, skal endre reglene litt. Jeg tror faktisk ikke jeg gidder og ta en ny runde, hvis noen andre vil ta over konseptet etter denne runden er ferdig, så kan dere det, bare si ifra så får dere "rettighetene" til det Endret 5. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Røyk på et kjøkkenglass med cola. Beklager. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Blir moro å se om noen faktisk holder ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vet jeg klarer det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute Du ledet han inn i fristelsen, bare innrøm det! Faktisk så måtte jeg rive fra han glasset i det han skulle til å kjøpe dispenser cola light. Prøvde også å få han til å ligge unna netshop-dropsen min, men det var forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg