co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tips, Drikk vann flere ganger til dagen, 2liter i alt(mye ja) Spis grovt knekkebrød med brunost hver gang du føler for å spise noe, dette holder forbrenningen igang og er MYE mer effektivt enn å spise mindre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Spis grovt knekkebrød med brunost hver gang du føler for å spise noe, dette holder forbrenningen igang og er MYE mer effektivt enn å spise mindre. Har ikke spist knekkebrød på år og dag.. *Teste* Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 me in aswell Ønsketanker... Neste innmelding 3 September. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er så sunn fra før at jeg gidder ikke være med i den teite klubben deres likevel... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan man drikke sukkerfri saft? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skulle gjerne prøvd meg, men jeg liker sjokolade og cola for godt! Og særlig når jeg har vært i Sverige... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg drakk saft i natt Endret 5. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg drakk saft i natt Haha!! Ingen viljestyrke jo, skulle enkelt klart dette... (sa jeg enkelt? ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg holder ut!! fortsatt 106 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg glemte meg bort! (Litt trøtt) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 60.5 i dag, opp 100 gram Heldigvis har jeg masse snus, så jeg ikke blir godtesugen Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For 2 dager siden veide jeg 70.5, i dag 71.5.. Hva skjer? hmm Sitter å spiser knekkebrød med brunost og appelsin juice til frokost. Godt faktsik! :!: Vanligvis går det i 3 kopper kaffe og 3 price mild. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Han (Danielsn) spiste også brødskive med nugatti.. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For 2 dager siden veide jeg 70.5, i dag 71.5.. Hva skjer? hmmSitter å spiser knekkebrød med brunost og appelsin juice til frokost. Godt faktsik! :!: Vanligvis går det i 3 kopper kaffe og 3 price mild. vet ikke om du er med, men hvis du skal bli sunn må du nok droppe brunost og appelsin juice siden ingen av disse er sunne. vil du gå ned i vekt gjør som meg: Frokost: 1 skive brød med kokt skinke, vann og tran Lunch: 2 skiver brød med kokt skinke, vann middag: 1 stk lyst kjøtt, potet/ris og vann kvelds: 1 skive brød med kokt skinke og vann er et helvete, men har holdt ut i 4 mnd nå og gått ned fra 88kg til 77kg. Man skal spise mye så lenge det er sunt det øker forbrenninga tar også en banan etter treninga. finnes seff flere ting du kan spise, men jeg er desverre litt kresen og er litt for vaneavhengig. men det funker Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Nei da, målet mitt er nok ikke å gå ned i vekt, heller bygge litt muskler å gå litt opp. Om brunost og juice er usunt driter jeg i, fordi diett er uaktuellt Syns bare det var litt underlig at vekta kunne endre seg 1 kg på en og en halv dag. Uansett, godt gjordt å holde den dietten i 4 mnd. edit: Btw crapgame, så er jeg med . Endret 5. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vekta kan være forvirrende siden du kan gå opp i musklemasse og ned i fett, jeg sakffa meg en fettprosent måler den er kjekk å ha for å se fremgang. målet er 75kg hvor musklene skal være fremhevet. anbefaler å være forsiktig med å gå opp i vekt det kan fort skjere seg og du ender opp med for mye fett og ikke muskler. har vært flere eksempler på det. husk tren jevnlig og hvis du skal å¨vekta gjør det f.eks hver morgen etter en dusj. variasjoner kan komme av enkle ting man har spist. f.eks pizza kan ofte vise at du har gått opp 1-2kg selv om du ikke har det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tror jeg sprekker i løpet av helga... ekke sikker... skal kanskje spise boller, kjeks og 1,5 liter first price sjampis... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette går lekende lett Regner med at helga går fint uten for mange fristelser. Blir kanskje litt heavy i morgen, men men Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg søler om dispansasjon til et glass cola i dag. Grunn: Taco Hvorfor: Svigermor på besøk. Det eneste jeg har er Colan min. Hvis ikke så ryker jeg klokka 21:07 i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg