Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For 2 dager siden veide jeg 70.5, i dag 71.5.. :ermm: Hva skjer? hmm

Sitter å spiser knekkebrød med brunost og appelsin juice til frokost. Godt faktsik! :!:

Vanligvis går det i 3 kopper kaffe og 3 price mild. :innocent:

vet ikke om du er med, men hvis du skal bli sunn må du nok droppe brunost og appelsin juice siden ingen av disse er sunne. vil du gå ned i vekt gjør som meg:

Frokost: 1 skive brød med kokt skinke, vann og tran

Lunch: 2 skiver brød med kokt skinke, vann

middag: 1 stk lyst kjøtt, potet/ris og vann

kvelds: 1 skive brød med kokt skinke og vann

 

er et helvete, men har holdt ut i 4 mnd nå og gått ned fra 88kg til 77kg. Man skal spise mye så lenge det er sunt det øker forbrenninga tar også en banan etter treninga. finnes seff flere ting du kan spise, men jeg er desverre litt kresen og er litt for vaneavhengig. :(

 

men det funker :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei da, målet mitt er nok ikke å gå ned i vekt, heller bygge litt muskler å gå litt opp.

Om brunost og juice er usunt driter jeg i, fordi diett er uaktuellt :)

 

Syns bare det var litt underlig at vekta kunne endre seg 1 kg på en og en halv dag.

 

Uansett, godt gjordt å holde den dietten i 4 mnd. :thumbup:

 

edit: Btw crapgame, så er jeg med . :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Vekta kan være forvirrende siden du kan gå opp i musklemasse og ned i fett, jeg sakffa meg en fettprosent måler den er kjekk å ha for å se fremgang. målet er 75kg hvor musklene skal være fremhevet. anbefaler å være forsiktig med å gå opp i vekt det kan fort skjere seg og du ender opp med for mye fett og ikke muskler. har vært flere eksempler på det. husk tren jevnlig og hvis du skal å¨vekta gjør det f.eks hver morgen etter en dusj. variasjoner kan komme av enkle ting man har spist. f.eks pizza kan ofte vise at du har gått opp 1-2kg selv om du ikke har det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...