co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -wh1te; Alt gir kreft nå til dags Nei. Men hva med å holde seg unna det som gjør? De sier hele tiden at ditt å datt gir kreft. En skal jo daue en eller annen gang, så det er bedre å daue happy med chips rundt munnen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis alt av sukker er bannlyst vil jeg tro de fleste har falt ut allerede. Hinter du til deg Tja, blant annet. Har spist ganske mye sukker idag. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi var på kjøpesenter og kjøpte enorme mengder snop som nå ligger rundt i huset. Dette er tortur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -wh1te; Alt gir kreft nå til dags Nei. Men hva med å holde seg unna det som gjør? De sier hele tiden at ditt å datt gir kreft. En skal jo daue en eller annen gang, så det er bedre å daue happy med chips rundt munnen Og du sier det samme koblet intravenøst til en pose saltvann med 1 uke igjen å leve? Bruk mest mulig naturprodukter. Ikke tenk at vår generasjon lever lenge fordi vi har gode leger, tenk at våre foreldre og besteforeldre har levd lenge fordi det var ikke like mange kjemiske produkter de konsumerte i gamle dager. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hvis alt av sukker er bannlyst vil jeg tro de fleste har falt ut allerede. Hinter du til deg Tja, blant annet. Har spist ganske mye sukker idag. Tja, hva da? Må vel se om du kvalifiserer deg til en avhopper Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Døden er random uansett. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Døden er random uansett. :!: Det utsagnet der var signatur verdig! Endret 4. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 True, jeg har faktisk holdt meg *vifte med hendene etter en j@vla flue* unna chips etter jeg så det ga kreft. Men det er blitt så mye påstander om hva som gir kreft at det er ikke vits å bry seg om det andre Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Fa**.... skal (på) Linke (LAN) i helga ja... Ingen SNOP! bare pottetgull Får man Kreft av dataen eller? Endret 4. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Døden er random uansett. Må bare ha den i sign. Grett? Endret 4. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tja, hva da? Må vel se om du kvalifiserer deg til en avhopper Brød, diverse pålegg, tyttebærsyltetøy og saus til middag, kosttilskudd osv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tja, hva da? Må vel se om du kvalifiserer deg til en avhopper Brød, diverse pålegg, tyttebærsyltetøy og saus til middag, kosttilskudd osv. Til galgen! Neida, er vel ikke så veldig sukret det da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Neh, men fortsatt litt sukker. Det jeg vil frem til er at 100% sukkernekt bare er håpløst tåpelig. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Døden er random uansett. Må bare ha den i sign. Grett? Vi tok den sammtidig Neh, men fortsatt litt sukker.Det jeg vil frem til er at 100% sukkernekt bare er håpløst tåpelig. Ja, det vet jeg! Men nå snakker vi om All brus og all godis. Sukker i sunne varer og slikt er helt A-OK Sukker i brød syltetøy og alt det der er fint! Endret 4. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Juice? Hvordan er det med det? Sitter å drikker vann btw :!: Hadde nok gått i fanta eller cola hvis jeg ikke hadde meldt meg på denne "klubben". Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Juice? Hvordan er det med det? Sitter å drikker vann btw :!: Hadde nok gått i fanta eller cola hvis jeg ikke hadde meldt meg på denne "klubben". Juice er helt okay! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil også være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg trøkker i meg masse fettholdig mat. Bulker meg opp til militæret. Er ikke noe videre sunt... Edit: Jeg har vært med 1 dag. Skriv det da. Endret 4. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil også være med. Hmm, tidsfristen var jo 00.00 Meeen, hva sier publikum? AnAnAs inne eller ute? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil også være med. Hmm, tidsfristen var jo 00.00 Meeen, hva sier publikum? AnAnAs inne eller ute? Please? Jeg klarer det ikke alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg