Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fanta Boy, skjekk PM. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -Ikke er det sukker-Ikke er det fett Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom Ikke fett i peanøtter? I vanelige pose-peanøtter er det MASSE fett og salt. Usunt til tusen. Æsj det er fett i peanøtter. Aldri spise det mer 53%!!! Men det er ikke sånt stygt fett, det er sånt fett som er godt for kroppen Men jeg tror fettet kommer fra oljen. Og den er vegetabilsk, altså ikke sånt fedme fett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Be mye guest, spis så mye peanøtter du bare vil, men f.eks en pose peanøtter (200 gram) dekker halvparten av ca. daglig kaloriinntak. Uansett hvor fettet kommer fra, er det fett. Det er riktig at det er mye sunt fett i nøtter, men det er fremdeles ikke noe man skal ha for mye av. Spesielt ikke om du er på slankekur (med mindre du gjør det som en del av dietten i gjennomtenkte former). Dessuten er det mye salt i peanøtter, og for mye salt kan få uheldige konsekvenser. Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 De som vil bli med må melde seg senest kl.00.00 ikveld. Ellers kommer du ikke med i denne runden. Hvis denne runden blir bra, blir det kanskje en runde nr.2 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvorfor er det noen som har råd skrift og noen som har blå? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal vi bare melde oss på, gjøre som reglene sier og rapportere om vi sprekker? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal vi bare melde oss på, gjøre som reglene sier og rapportere om vi sprekker? ya, er vel omtrent det Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Skal vi bare melde oss på, gjøre som reglene sier og rapportere om vi sprekker? ya, er vel omtrent det Og hvis dere lyver, DA! DA! ...blir jeg lei meg Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dette MÅ bare jeg bli med på! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 2 spørsmål: - Er potetgull lov? - Er saft lov? - Hva betyr det at noen har fått skrevet nicket sitt med forskjellige farger i første post? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) - Hva betyr det at noen har fått skrevet nicket sitt med forskjellige farger i første post? Vi som står Fanta Boy nermest, får en spesiell farge på navnet vårt. : Endret 4. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -Ikke er det sukker-Ikke er det fett Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom Ikke fett i peanøtter? I vanelige pose-peanøtter er det MASSE fett og salt. Usunt til tusen. Æsj det er fett i peanøtter. Aldri spise det mer 53%!!! Men det er ikke sånt stygt fett, det er sånt fett som er godt for kroppen Men jeg tror fettet kommer fra oljen. Og den er vegetabilsk, altså ikke sånt fedme fett. Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ok, skal jo tross alt snart i millitæret snart, count me in.. Endret 4. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. Grunnen til at mange spiser nøtter for å gå opp er fordi det er proteinholdig, og derfor gunstig hvis du vil bygge muskelmasse. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Be mye guest, spis så mye peanøtter du bare vil, men f.eks en pose peanøtter (200 gram) dekker halvparten av ca. daglig kaloriinntak. Uansett hvor fettet kommer fra, er det fett. Det er riktig at det er mye sunt fett i nøtter, men det er fremdeles ikke noe man skal ha for mye av. Spesielt ikke om du er på slankekur (med mindre du gjør det som en del av dietten i gjennomtenkte former). Dessuten er det mye salt i peanøtter, og for mye salt kan få uheldige konsekvenser. Peanøtter har IKKE sunt fett. Mye salt, stygg emballasje, teit logo, teit navn... Imsdal - salat. Fantastisk combo på en lørdag. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. Grunnen til at mange spiser nøtter for å gå opp er fordi det er proteinholdig, og derfor gunstig hvis du vil bygge muskelmasse. Tjaaaa. Tror karbos er tingen du leter etter. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er med! skrev litt tidligere i tråden, men vet ikke om det kom med! *koke litt egg for i kveld* Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) 2 spørsmål: - Er potetgull lov? - Er saft lov? - Hva betyr det at noen har fått skrevet nicket sitt med forskjellige farger i første post? 1.Ja, potetgull er lov, Her kan du ike spise godis eller brus 2.Saft er ikke lov, sukker er ulovlig. 3. Det er fordi, de fleste har bedt om en farge, men dette gjelder ikke lenger, siden siste farge er bltit delt ut Du kan si at de første medlemmene har fått farge. Skriver opp flere medlemmer, og tror jeg skal gjøre reglene mer informative. Er noen med på og lage logger? Sånn "Dag 1: Jeg er sliter " osv. EDIT*Må også si at, de som vil bli medlem må melde seg FØR KLOKKEN 00.00, da stenger vi dørene, og da kan ingen flere bli med i denne runden. EDIT2* 18 minutter før vi stenger dørene! Endret 4. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) 2 spørsmål: - Er potetgull lov? - Er saft lov? - Hva betyr det at noen har fått skrevet nicket sitt med forskjellige farger i første post? Hva fikk du i matte på skolen? Endret 4. august 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har klart meg ganske bra i dag. Siste baguetter med ost og skinke til frokost. Pasta med brød til middag, og noen peanøtter på kvelden I drikke har det gått i vann, kaffe og melk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg