Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Ikke er det sukker

-Ikke er det fett

Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom

Ikke fett i peanøtter? :ermm:

 

 

I vanelige pose-peanøtter er det MASSE fett og salt. Usunt til tusen.

Æsj det er fett i peanøtter. Aldri spise det mer :realmad: 53%!!! Men det er ikke sånt stygt fett, det er sånt fett som er godt for kroppen :yes:

 

Men jeg tror fettet kommer fra oljen. Og den er vegetabilsk, altså ikke sånt fedme fett.

Lenke til kommentar

Be mye guest, spis så mye peanøtter du bare vil, men f.eks en pose peanøtter (200 gram) dekker halvparten av ca. daglig kaloriinntak. Uansett hvor fettet kommer fra, er det fett. Det er riktig at det er mye sunt fett i nøtter, men det er fremdeles ikke noe man skal ha for mye av. Spesielt ikke om du er på slankekur (med mindre du gjør det som en del av dietten i gjennomtenkte former). Dessuten er det mye salt i peanøtter, og for mye salt kan få uheldige konsekvenser.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
-Ikke er det sukker

-Ikke er det fett

Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom

Ikke fett i peanøtter? :ermm:

 

 

I vanelige pose-peanøtter er det MASSE fett og salt. Usunt til tusen.

Æsj det er fett i peanøtter. Aldri spise det mer :realmad: 53%!!! Men det er ikke sånt stygt fett, det er sånt fett som er godt for kroppen :yes:

 

Men jeg tror fettet kommer fra oljen. Og den er vegetabilsk, altså ikke sånt fedme fett.

Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. :yes:

Lenke til kommentar
Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. :yes:

Grunnen til at mange spiser nøtter for å gå opp er fordi det er proteinholdig, og derfor gunstig hvis du vil bygge muskelmasse.

Lenke til kommentar
Be mye guest, spis så mye peanøtter du bare vil, men f.eks en pose peanøtter (200 gram) dekker halvparten av ca. daglig kaloriinntak. Uansett hvor fettet kommer fra, er det fett. Det er riktig at det er mye sunt fett i nøtter, men det er fremdeles ikke noe man skal ha for mye av. Spesielt ikke om du er på slankekur (med mindre du gjør det som en del av dietten i gjennomtenkte former). Dessuten er det mye salt i peanøtter, og for mye salt kan få uheldige konsekvenser.

Peanøtter har IKKE sunt fett. Mye salt, stygg emballasje, teit logo, teit navn...

 

Imsdal - salat. Fantastisk combo på en lørdag.

Lenke til kommentar
Sorry to skuff you, men jeg kan jo fortelle deg at om du skulle ha planer om å gå opp i vekt (legge på deg), bør du spise nøtter. Masse nøtter. Det er noe av det feiteste du finner. :yes:

Grunnen til at mange spiser nøtter for å gå opp er fordi det er proteinholdig, og derfor gunstig hvis du vil bygge muskelmasse.

Tjaaaa. Tror karbos er tingen du leter etter.

Lenke til kommentar
2 spørsmål:

 

- Er potetgull lov?

- Er saft lov?

- Hva betyr det at noen har fått skrevet nicket sitt med forskjellige farger i første post?

1.Ja, potetgull er lov, Her kan du ike spise godis eller brus ;)

2.Saft er ikke lov, sukker er ulovlig.

3. Det er fordi, de fleste har bedt om en farge, men dette gjelder ikke lenger, siden siste farge er bltit delt ut ;) Du kan si at de første medlemmene har fått farge.

 

Skriver opp flere medlemmer, og tror jeg skal gjøre reglene mer informative.

Er noen med på og lage logger? Sånn "Dag 1: Jeg er sliter :(" osv. :D

 

EDIT*Må også si at, de som vil bli medlem må melde seg FØR KLOKKEN 00.00, da stenger vi dørene, og da kan ingen flere bli med i denne runden.

 

EDIT2* 18 minutter før vi stenger dørene!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...