Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Skal dere endre livstil så er dere nødt til å skaffe dere motivasjon og noe å tro på, drømme om. Start og tren, boksing,vektløfting,jogging. Se filmer som gir motivasjon. Få med deg kamerater. Skaff deg nye venner hvis de gamle er late,feite og lite motiverende. Endret 4. august 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (...) tar meg en daglig joggetur med en kopp kaffe før frokost så går jeg også ned like raskt.. Det er en myte at kaffe øker forbrenningen. Det kaffe egentlig gjør er å øke insulinproduksjonen noe som igjen gjør det nesten umulig å forbrenne. Skal man ned i vekt holder man seg unna kaffe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nesten umulig og nesten umulig fru blom. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (...) tar meg en daglig joggetur med en kopp kaffe før frokost så går jeg også ned like raskt.. Det er en myte at kaffe øker forbrenningen. Det kaffe egentlig gjør er å øke insulinproduksjonen noe som igjen gjør det nesten umulig å forbrenne. Skal man ned i vekt holder man seg unna kaffe. Kanskje noe å teste ut her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=447752 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nesten umulig og nesten umulig fru blom. Det er fakta. Med lav insulinproduksjon raser man i vekt. Hvorfor tror du sukker gjør en feit? Fordi det øker insulinproduksjonen (blant annet). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Det jeg vil fra til er at "nesten umulig" er en kjempeoverdrivelse. Det er ingen tvil om at du kan gå ned mye i vekt dersom du trener, spiser riktig, og også drikker en kopp kaffe om dagen. Mange som har gjort det. Og hovedgrunnen til at sukker er fetende er rett og slett kaloriene, heller ingen tvil om det. Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har fulgt reglene og klarer det bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 MMmmm! sitter å eter/drikker en selvlaget sjokkolademilksjæik! fytti heffalompen den er god. Som sakt tidligere begynner jeg jo i mora Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 MMmmm! sitter å eter/drikker en selvlaget sjokkolademilksjæik!fytti heffalompen den er god. Som sakt tidligere begynner jeg jo i mora Haha Frister ikke oss som allerede har begynt Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kan jeg få være med, eller er det for sent? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 kan jeg få være med, eller er det for sent? Siste frist er fredag, så vi slutter med og rekrutere når dagen er omme Skriver deg på Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Aldri i verden om jeg holder meg unna Coca-Cola og boller. Dessuten sitter jeg og tygger på en god FEIT kebab nå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fantaboy: Bra du følgte rådet mitt om Klubb Jeg greier meg fortsatt... men det er ikke kjekt med mamma som sitter å spiser godteri rett framfor trynet mitt! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kan jeg få være med, eller er det for sent? Siste frist er fredag, så vi slutter med og rekrutere når dagen er omme Skriver deg på Takk! Da ble den siste godterien spist i stad Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg regner med at peanøtter er lov... *knaske* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg regner med at peanøtter er lov... *knaske* UFYSELIG! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Count me in! Har greid en knapp uke allerede, men kan godt starte tellingen på nytt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg regner med at peanøtter er lov... *knaske* UFYSELIG! -Ikke er det sukker -Ikke er det fett Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom Eller sett det slik: Hadde jeg ikke vært med, ville jeg spist is med peanøtter og masse sjokoladesaus på Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sitter å gomler sukkerfri tyggis Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -Ikke er det sukker-Ikke er det fett Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom Ikke fett i peanøtter? I vanelige pose-peanøtter er det MASSE fett og salt. Usunt til tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg