Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Skal dere endre livstil så er dere nødt til å skaffe dere motivasjon og noe å tro på, drømme om. Start og tren, boksing,vektløfting,jogging. Se filmer som gir motivasjon. Få med deg kamerater. Skaff deg nye venner hvis de gamle er late,feite og lite motiverende.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
(...) tar meg en daglig joggetur med en kopp kaffe før frokost så går jeg også ned like raskt..

Det er en myte at kaffe øker forbrenningen. Det kaffe egentlig gjør er å øke insulinproduksjonen noe som igjen gjør det nesten umulig å forbrenne. Skal man ned i vekt holder man seg unna kaffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nesten umulig og nesten umulig fru blom.

Det er fakta. Med lav insulinproduksjon raser man i vekt. Hvorfor tror du sukker gjør en feit? Fordi det øker insulinproduksjonen (blant annet).

Lenke til kommentar

Det jeg vil fra til er at "nesten umulig" er en kjempeoverdrivelse. Det er ingen tvil om at du kan gå ned mye i vekt dersom du trener, spiser riktig, og også drikker en kopp kaffe om dagen. Mange som har gjort det. Og hovedgrunnen til at sukker er fetende er rett og slett kaloriene, heller ingen tvil om det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jeg regner med at peanøtter er lov... *knaske*

:ohmy:

 

UFYSELIG!

-Ikke er det sukker

-Ikke er det fett

Altså det MÅ være sunt eller midt i mellom :p

 

Eller sett det slik: Hadde jeg ikke vært med, ville jeg spist is med peanøtter og masse sjokoladesaus på :p:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...