Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Chips, saft, kjeks, muffins og kake burde jo nevnes da Enig i alt utenom chips. Hva har vel chips med sukker å gjøre? Blir chips "forbudt", hopper jeg av med en eneste gang! chips = potetmasse og fett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ååååå!!! hopper av . skal bo hos en kamerat (ja, faktisk!) til søndag så da mååå jeg ha cola . Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Chips, saft, kjeks, muffins og kake burde jo nevnes da Enig i alt utenom chips. Hva har vel chips med sukker å gjøre? Blir chips "forbudt", hopper jeg av med en eneste gang! chips = potetmasse og fett. Det har fortsatt ikke noe med sukker å gjøre. I starten gjaldt det jo bare varer som inneholder sukker, og derfor velger jeg å forholde meg til det. Endret 4. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Da har 2 nye hoppet av, vedder på at flere går når dagen er slutt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ville bare informere om at jeg ikke har brudt noen av regelene ennå En dag done. Men nå kommer spørsmålet. Skal muligens fylle i helgen. Russian og Battery teller også dette? Og i neste uke begynner jeg intensiv trening. Kan jeg drikke sportsdrikk? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ville bare informere om at jeg ikke har brudt noen av regelene ennå En dag done. Men nå kommer spørsmålet. Skal muligens fylle i helgen. Russian og Battery teller også dette? Og i neste uke begynner jeg intensiv trening. Kan jeg drikke sportsdrikk? Bare det du drikker ikke er sukker i så Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da kan man ikke drikke mye annet enn vann da. Stort sett sukker i alt. BTW: fortsatt 106 kg, ingen forandring ennå. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du må kunne spise druesukker vel.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 count me in da, jeg har allerede stoppet med all brus i 4 måneder da.. men potetgull og sjokolade blir verre og stoppe med.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 count me in da, jeg har allerede stoppet med all brus i 4 måneder da.. men potetgull og sjokolade blir verre og stoppe med.. Du trenger ikke å stoppe med potetgull Står hvertfall ingenting i reglene om at potetgull er "forbudt", og potetgull har vel aldri inneholdt sukker etter hva jeg har hørt hvertfall?! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ok, så dette handler om sukker. Daså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg skal PRØVE! men siden alle får farget skrift vil jeg ha min i dyp turkis, fet og kursiv, takk EDIT: jeg starter i morra altså Endret 4. august 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 der falt jeg ut :/ en liten brun sjokoladeklump med karamell inni... og to rare sukkertøy jeg fikk av kusina mi... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg skal PRØVE! men siden alle får farget skrift vil jeg ha min i dyp turkis, fet og kursiv, takk Nei, sorry. Deler ikke flere farger eller kursiver eller bolder nå. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *peke på og le av alle medlemmene* Jeg gikk nedover Carl Johan i dag i solen og kjøpte meg en deilig soft-is med sjokoladetrekk! NAM! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Høres godt ut. Men her regner det, så er ikke serlig lysten på is. :!: Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stillig at det er bilde og slik på forsiden. Kanskje du kunne lagd en liten side for dette prosjektet. Bare for moro skyld. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 count me in er sunn fra før, men greit med litt motivasjon! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Stillig at det er bilde og slik på forsiden. Kanskje du kunne lagd en liten side for dette prosjektet. Bare for moro skyld. Hvis det er ønskelig så kunne jeg sikkert snekra sammen noe greier. Hadde vært kult. Men det blir kanskje litt unødvendig; vet ikke jeg ass Endret 4. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg