Ol'H Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Målet mitt er å gå opp 10 kg på to måneder. Muskler og fett. 10kg! Det var vel kanskje litt mye? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Målet mitt er å gå opp 10 kg på to måneder. Muskler og fett. 10kg! Det var vel kanskje litt mye? Helt sikkert, men jeg tok av 10 kg på ca like lang tid. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Målet mitt er å gå opp 10 kg på to måneder. Muskler og fett. 10kg! Det var vel kanskje litt mye? Jeg gikk opp 5 kg på 3 uker, sommeren for 2 år siden. Men det var kun fett. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Is kan vel ikke spises? det er jo søtt som bare det. Riktig der, skal oppdatere reglene også vel, da gidder jeg ikke være med Du må vell ikke ha i deg sukker??? Skift navn til "Sukkerberta" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1 dag uten usunne tendenser! Stå på brødre, dette klarer vi! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kebab til frokost, sunnheten tar overhånd. *løpe og kjøpe* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 er loff lov? . hvis ikke er bremykt og servelat lov? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har ingen problemer med å gå opp eller ned.. Når jeg trener og spiser godt så går jeg opp ca 10kg på 2mnd og hvis jeg lever normalt (sykler endel og tar meg en daglig joggetur med en kopp kaffe før frokost) så går jeg også ned like raskt.. Men man mister jo ikke akkurat bare fett ,men også muskelmasse.. Jeg kan si at jeg veier ca like mye som jeg gjorde for 2år siden nå.. Har bestemt meg for å fjerne litt på kroppen og det ser ut til å gå greit.. Ikke det at mange synes at jeg trenger det.. 66kg , 178.. Men satser på å gå opp 10kg igjen de neste 3mnd Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) En jeg kjenner har sluttet med proteinshake og begynnt med noen piller som visstnok skal gjøre noe av samme nytten, husker ikke hva det het menmen. Kanskje dette kan substituere shaken? Sukkerfri proteinshake? edit: har ikke drukket eller spist, og kommer ikke til å spise digg i dag *stolt* Endret 4. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Bare si ifra hvis noen av dere hopper av idag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 du har ikke skrivd opp meg enda! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 du har ikke skrivd opp meg enda! Jo, det har jeg vel! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 har levd på sunnmat i 2 uker elns. husker ikke. men jeg skal ihvertfall klare 6 måneder glad jeg kan spise kebab innimellom selv om jeg ikke har gjort det på en måned elns Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Chips, saft, kjeks, muffins og kake burde jo nevnes da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 bare kebab er spiselig så. det er jo mat. grønnsaker kjøtt og pitabrød. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Meld meg på, dette trenger jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 du har ikke skrivd opp meg enda! Jo, det har jeg vel! oisann! fikk det ikke med meg jeg. beklager Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva skjer når måneden er slutt?? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva skjer når måneden er slutt?? En ny starter vil jeg tro Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Chips, saft, kjeks, muffins og kake burde jo nevnes da Enig i alt utenom chips. Hva har vel chips med sukker å gjøre? Blir chips "forbudt", hopper jeg av med en eneste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg