Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Dette var i begynnelsen et veddemål, men etter stor respons så ville publikum ha til en klubb. Så derfor ble det det. Denne klubben går ut på at du skal IKKE spise brus eller godis på en måned. Hvis du ikke klarer dette, så vil du havne på "Avhopper"-lista. Her skal du unvike fra alt som heter godis og brus i en måned. Hvis dette slår ann, og om det utvikler seg på en fin måte, så kan jeg kanskje fortsette. Dette er 100% seriøst Når du blir medlem må du sjekke regel lista, så du ikke "glemmer" deg, og så kan du sjekke medlems lista, hvor de andre medlemmene er. Daton du ser ved siden av navnene, er daton, de ble med i klubben. Lykke til! REGLER: - Du kan ikke drikke noe som helst form for brus - Du kan ikke spise noe godteri - Hold deg unna BOLLER - IS er også forbudt - Hvis du bryter deg vekk fra veddemålet, må du si ifra - Du må greie dette i ca.1 måned før du er ferdig - Have fun! Medlemmer: Fanta Boy [Joinet 3.August] Gohan [Joinet 3.August] oleeid [Joinet 3.August] Overdox [Joinet 3.August] PiRANhA [Joinet 3.August] AnAnAs [Joinet 4.August] Avhoppere: Hanne:)[Joinet 3.August] chokke [Joinet 3.August] Kar0Liineh[Joinet 3.August] norma_saw [Joinet 3.August] danielsn [Joinet 3.August] T-Solberg [Joinet 3.August] oivind_dahle [Joinet 3.August] Gnomenz [Joinet 3.August] Billy Bob [Joinet 3.August] Strategery [Joinet 4.August] eiv880[Joinet 3.August] AcolyteGutripper[Joinet 3.August] fargoth[Joinet 3.August] Fat_ASS [Joinet 4.August] headcleaver [Joinet 4.August] Litejk [Joinet 3.August] ~Joakim~ [Joinet 3.August] wh1te [Joinet 4.August] -Martin- [Joinet 3.August] White Fox [Joinet 4.August] Skjalg85 [Joinet 3.August] Ø.B [Joinet 3.August] euroshopper[Joinet 3.August] LarsP [Joinet 3.August] co2 [Joinet 4.August] smårips_eier [Joinet 3.August] Feh [Joinet 3.August] bigben247 [Joinet 4.August] magnum_h_a [Joinet 3.August] Andreasfe [Joinet 3.August] joltaire [Joinet 4.August] Goophy [Joinet 3.August] Fluffe [Joinet 3.August] r0zie [Joinet 4.August] Torstein OK [Joinet 4.August] MagnusW [Joinet 4.August] MorbidHamster [Joinet 4.August] arvjakob [Joinet 4.August] Starter 3.August Slutter 3.September Endret 2. september 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Brus = bare sukkerholdig, eller er light-brus også inkludert? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor holde seg unna boller? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor holde seg unna boller? fordi dette er like usunt som goderi (kanskje litt sunere) men du får i deg sukker du sikkert ikke trenger Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har gjort dette siden jul... Holder det??? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har gjort dette siden jul... Holder det??? Du har ikke dukket noe brus engang? Jeg kan ikke leve uten brus jeg nei.. Men jeg holder meg unna sjokolade og pizza så mye jeg får til.. Blir en gang iblandt, men noen ganger er lov Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er greit! Jeg er med! Kutter ut både godteri og brus, light-brus inkludert siden det er kun det jeg drikker. Darkness| kan passe på at jeg ikke bryter veddemålet. Bryter jeg det får dere helt sikkert høre det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) BTW, hva er vitsen med dettte? Edit: Steina, jeg har drukket brus men holdt meg unna godteri... Siden brus er halvparten av oppgaven og jeg har gjort det i omtrent 7 måneder kan vi vel si jeg har gjort det i 3.5 måneder?? Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) BTW, hva er vitsen med dettte? for å bli sunnere Endret 3. august 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 BTW, hva er vitsen med dettte? Å ta et oppgjør med seg selv og sine usunne, og ofte dyre vaner. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Brus = bare sukkerholdig, eller er light-brus også inkludert? Begge! Jeg oppdaterer listen min nå, flott med så mange innlegg på så kort tid! Men husk og si at dere er med, ellers vet jeg ikke om dere er med eller ikke Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 bør man ikke også holde seg unna kjeks? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeje... Count me in too! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vil det si det blir omtrent bare grovskiver med brunost? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Vil det si det blir omtrent bare grovskiver med brunost? omg... er da digg det... Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg er med. Vekt nå: 106 kg. Viktig atr vi ser om dette gir utslag Endret 3. august 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 bør man ikke også holde seg unna kjeks? Er du med? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ja, skriv meg opp også. Hva er reglene om man Endret 3. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg