Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Irrelevansen er til å ta og føle på. Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Det er mange ting i livet som jeg liker og er glad i. Blant annet disse tingene. - Spille The Mars Volta på anlegget og musikk generelt - Gitaren min - Skrive artikler - Lese på wikipedia - Penger - Chicks - Lese filiosofien og diktsamlingene av Tupac Amaru Shakur (Har bortimot alt av han) Hører mye på musikken hans også - Gå på byen - Være og se på amcar-treffene (Liker godt lyden av Corvette Stingray V8 Big Block) - Webdesigne og studere design/farger Edit: Forandret en ting som lett kunne misforstås Endret 4. august 2005 av Tready Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 rask oppsumering; -god mat -fine damer -penger -biler -musikk -filmer Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 mat musikk film damer biler motorsykler etc Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ting jeg liker: Damer, Den ene dama , Data,Datamusa mi mye mer.. gidder ikke si mer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Datamusa mi Sært. Jævlig sært. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Potetgull Crybaby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå