andesam Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Etter at man har sittet å sett litt i "hatbås" tråden så kan man bli litt deprimert etter hvert. Da kan det være greit å tenke på alle de vakkre tingene man har. Ville ikke alle få det mye bedre hvis man fokuserte på det fine, og overså det man hater..? (). Jeg liker: - Jenter som smiler - kryddret mat - musikk - fin musikk - musikk generelt - lønningsdagen - spille gitar for å nevne noe. Hvilke ting setter farge på din hverdag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - fart - musikk - foobar2000 - penger man ikke visste om - fridager man ikke var klar over - fridager man var klar over Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 - avataren til fredrikrb Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - Kjæresten min - Hunden min - Jobben - Familien - Høy musikk Og sist men ikke minst, en kosestund i sofaen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Gode tegne-dager Jenter venner gode dager generelt fridager det man gjør i senga sove musikk Anime Når jeg lærer meg nye ord og sjit på japansk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 På de 1000 første plassene finner du damer og ting som har med damer å gjøre Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) - Jenter som smiler- kryddret mat - musikk - fin musikk - musikk generelt - lønningsdagen - spille gitar Plusser alt det med - Spille trommer - Spille bass - Øve med bandet - Nettsurf - Skru PC - Kjøpe utstyr (data/musikkinstrumenter osv.) - Sove - Se på spennende fotballkamper... Sikkert mye annet også da.... Endret 3. august 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 - å sette inn nye deler i dataen som tar lang tid å sette inn men som strengt tatt er unødvendige - øve med bandet - prøve å spille så fort som mulig på dobbeltpedalen, selv om jeg ikke kan spille trommer Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - Kjøre båt - Jenter - Fart - Sterk Bass Kommer ikke på mer i farten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 -Kjæresten -Jobben min (artig å være sjef, ellers så er jeg lei av jobben) -Pc'en min -Lønningsdager -Den kommende bilen min -Eller damer generelt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - Kjærsten min - Uvær (brutalt uvær som storm og torden) - Jobben min - Penger - Is - Skikkelig metall - Nostalgi - Science fiction litteratur - Urørt natur (og muligheten til å sprade naken ) Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Glemte 1 ting. Jeg elsker: Mitsubishi Lancer EVO 8 Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jenter som smiler ja..... ellers likte jeg den avartaren jeg og hehe olala "string bikini" lukten av sommer jenter som lukter godt nyformatert hdd blått lys på pc bra musikk en kald øl sammen med venner ble godt humør av denne tråden! go idè Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg liker: tonio Dataene mine taco reise tanken av tg06 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 -HS -Kniving -Eco-frags Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) jenter som lukter godt Enig Razer DB Senga min Zelda - The Legende of The Ocarina of Time Endret 3. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Piker(Hanne), vin(øl) og Sang(svart-metall). Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Brødskive med leverpostei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Film, musikk, filmmusikk og skjønnheten nedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå