Upsaker Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei! Jeg har prøvd å klokke litt, men med de innstillingene jeg har gjort så vil ikke fsb'en lenger enn 250-260.. CPU: AMD 64 3000+ "Venice" Hovedkort: Gigabyte K8NS Ultra 939 Minne: Corsair Value S 512mb x 2 i dual channel Noen som har noen forslag til hvilke instillinger jeg kan prøve? Mvh Jørgen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forandre på multiplieren? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 multiplieren er vel den jeg har på 9? 9 x FSB, ikke sant? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du kan vel stille på den? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Multiplieren e rvel låst oppover, så det blir vel i såfall å stille ned Multiplier og se om du får FSB høyere opp. Ellers kan du kanskje øke volten litt forsiktig, forutsatt at du har god nok kjøling? (vet ikke om du har gjort dette allerede) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sette ned LTD-mp'n. Den står på 5, sett den på 3 (slik at htt x LTD-mp er under 1000). Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tror du må gi mer strøm til minnebrikkene dine ellers er det mulig at den ikke klarer mer en det der ..som vil tilsi effektiv frekv 2260ca? det er ikke så ille for en 1800...non klarer mer andre mindre... MP går ikke an og stille opp på dissa her og vill ikke annbefale og sette den ner har du husket og mate etter me volt på cpu da? den må nemmelig ha mer volt like etter fsb på ca 244/260 der ett sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå