Pepsi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Finnes det en enkel og grei måte å overføre musikk direkte fra laptop'en til MD?? Litt stress å måtte brenne musikken over på CD før jeg kan kopiere over på MD. Noen som vet?? Takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis du har SPIF utgang på pcen så kan du jo prøve det. Regner med at du ikke har MD med usb tilkobling siden dette ikke blir nevnt. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvis du har SPIF utgang på pcen så kan du jo prøve det. Regner med at du ikke har MD med usb tilkobling siden dette ikke blir nevnt. Nope har ikke USB tilkobling på MD. Men, hva er SPIF utgang ? Er ikke helt inni dette her Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface) is a standard audio transfer file format. It is usually found on digital audio equipment such as a DAT (Digital Audio Tape) machine or audio processing device. It allows the transfer of audio from one file to another without the conversion to and from an analog format, which could degrade the signal quality. The most common connector used with an S/PDIF interface is the RCA connector, the same one used for consumer audio products. An optical connector is also sometimes used. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 SPDIF skulle det være. Det er digital utgang. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kan han ikke bare bruke headsett-utgangen inn på mikrofon-inngangen på MDen og bare ta det opp på MDen? Har aldri brukt MD, trodde MD var dødt jeg. Endret 3. august 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er ikke sikkert at det vil virke. Har fortsatt MD jeg, men da med USB tilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå