marklar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen som vet hvilket skytespill som er det beste til playstation 2? Marius Lenke til kommentar
Campari Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Finnes egentlig få virkelig gode skytespill til PS2. Men det første Timesplitters kan jeg huske var jækla morsomt i multiplayer med 3 gode venner. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 timespitters 1,2 og 3 red faction killzone james bond:rouge agent time crisis 1,2 og 3 husker ikke fler i farta Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Denne er feilpostet og hører egentlig hjemme under: DIskuter spill og tilbehør - Konsoll. Jeg flytter den for deg. Snorre *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg vil da si at alle Medal of Honor spillene er bra. Et annet spill som jeg ble ganske imponert over er Killzone som er noe lignende MoH bare mye bedre Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 timespitters 1,2 og 3red faction killzone james bond:rouge agent time crisis 1,2 og 3 husker ikke fler i farta *Pirke Pirke* Goldeneye: Rouge Agent Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Second Sight, 3 persons actionspill. man skyter men kan også bruke utrolig kule telepatiske evner. alltid like kult å løfte opp en kar og kaste han mellom veggene jeg lå i en luftekanal mens det sto en vakt utenfor. jeg brukte den evnen til å løfte han opp, så styrte jeg han fort opp og ned mellom taket og gulvet har også den kuleste sniperen som er å finne på spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå