moesen Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Er det noen som hvet hvor jeg kan finne diablo 2 lod savegames? Takker på forhånd Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 de ligger i ei mappe som heter saves i diablo2 mappa di, viss det var dette du mente. viss du vil finne characters på nettet må du nesten søke på google Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Jeg vill ha saves slik at jeg slipper og spille spillet om og om igjen for og komme til level 50 Hvor på nettet finner jeg slike characters eller saves og hva skal jeg søke etter, for jeg finner ingen ting Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Den 2002-08-04 14:11, moesen skrev: Jeg vill ha saves slik at jeg slipper og spille spillet om og om igjen for og komme til level 50 Hva mener du med det??? Du auto saver jo gamet hver gang du quiter battle nett... Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 an mener single player/open battlenet. Prøv Jamellas character generator og lag deg en lvl. 50 character. Ligger ute på nettet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 20:55, Zarato skrev:an mener single player/open battlenet.Prøv Jamellas character generator og lag deg en lvl. 50 character. Ligger ute på nettet. Jeg hadde Jamella Hero Editor en gang i tida, før jeg spilte D2LOD seriøst. Det var litt kjedelig å cheate etterhvert, og for å ikke la meg bli frista slettet jeg programmet. Nå fikk jeg lyst til å sjekke ut noen sets o.l., derfor trenger jeg Jamella Hero Editor. Men hvor finner jeg det. Alle sidene jeg "finner" er lagt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå