skromt Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ok jeg åpner kabinettet gjør følgende: Stikker en fyrstikk i chipsett vifta til et Epox kort, den støyer den og, men er ikke den som er plagsom Så tar jeg å skrur på viftehastigheten på Cool Master Wave original vifte bakpå kabinettet, den som suger luften ut. Ingen forskjell Sjekker CPU vifte Bitspower silent momba jumbo store viften, stopper den helt, det er ikke den. Da slår jeg av viftene fremme, originale coolermaster wave vifter, og cpu, og trekker ut alle 24pin til harddiskene, det er ikke de heller. Jeg trekker ut pci express strømkabel til skjermkort, på et ASUS RADEON x800xt vivo kort, det er ikke den heller, eller går vifta normalt selvom? Strømforsyningen har jeg tatt ut og puttet en binders i, den skal være veldig støysvak om ikke den øker frekvensen når den blir belastet? er en 120 mm vifte. Det er en litt høyfrekvent viiiiining, sånn omtrent tilsvarende en bilvifte lyd inne i coupe når vifta står på 2. Bare lysere. Jeg får også en flystart når jeg tar på maskinen. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Nei! feil forum! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Stenges og flyttes til feiposter. Ny tråd opprettet i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg