kiPas Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå i det siste har skjermen\skjermkortet min\mitt klikka helt. Når jeg starter opp pc`en så er store deler av skrifta grønn\oransje, og det er grønne prikker en del plasser på skjermen. Skjermkortet er ganske varmt også, men etter at jeg har kjølt det ned i kjøleskapet faktisk så har det ikke ville fungere for det om. Det skjer ikke hver gang jeg skrur på pcn, men 80% av tilfellene. Pcn skrur seg av etter den har liksom loada Windows der hvor det "timeglasset" er. Men om jeg starter opp i sikkermodus kommer pcn på men problemet er der fortsatt! Hva kan være gale? Hovedkort? Skjermkort? Ram? Skjerm? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er mest sannsynlig skjermkortet synderen. Alt tyder på at du har et overopphetet skjermkort. Jeg vil anbefale deg å skru av kjøleren, fjern gammel kjølepasta og legg på ny. Hvilket skjermkort er det snakk om foresten? Du bør også ha go luftgjennomstrømming i kabinettet ditt, da alt tyder på at dette er et varmeproblem. Hvilken annen hardware har du? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Om det skjer med en gang du slår på så er ikke skjermkortet rukket å bli varmt ennå så temp er nok IKKE prob.. Prøv med et annet skjermkort, så vet du i det minste om det du bruker har tatt kvelden.. Sjekk også at det er skikkelig nedi sporene inni maskinen.. Endret 3. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stenges dobbeltpost http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4601657 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg