Goscinny Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei! Vi har et Sony Surround-annlegg med Canton sattelitthøytalere. JEg er ganske blank i dette området, så jeg lurte på om det finnes diverse overganger slik at jeg kan koble PC'n til TV'n (det får jeg til), og koble surround-annlegget til dataen. For når jeg kobler dataen til tv'n via skjermkortet overfører den jo bare lyd! Det greieste hadde vært om det gikk ann å koble en ledning fra lydkortet til TV'n slik at jeg slepper å flytte hele dataen ut i stua inkludert høytalere og internettledning. Kanskje litt krunglete forklart? Håper på svar! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du kan bruke en Audio kabel for å få lyden fra PC'en over til Soround anlegget. Har dette selv, og det funker bra. Er ikke værre en det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Du kan bruke en Audio kabel for å få lyden fra PC'en over til Soround anlegget.Har dette selv, og det funker bra. Er ikke værre en det. Kan du vise meg et sted dei selger en slik en? Lydkortet er integrert i hovedkortet, og derfor ikke veldig bra. Har bare dei tre vanlige utgangene. Ingen mono-utgang. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 gå i en butikk og spør om de har en: "liten jack til dobbel phono" til pcbruk. Så får du det du ber om.. husk at det er en elektronikksjappe du skal til Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 gå i en butikk og spør om de har en: "liten jack til dobbel phono" til pcbruk. Så får du det du ber om.. husk at det er en elektronikksjappe du skal til Skal quote det du sa og sende mail til Expert og elkjøp. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er kabelen du trenger. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kjempeflott! Det var akkuratt den e trengte!!! Tuuusen takk! *løpe til butikken og kjøpe* BTW: Har alle vanlige, gamle PCer like dårlig oppløsning? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har alle vanlige, gamle PCer like dårlig oppløsning? Tok ikke helt den der. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har alle vanlige, gamle PCer like dårlig oppløsning? Tok ikke helt den der. Hehe, skrev før e tenkte. Mente om nyere, vanlige TVer har bedre oppløsning enn gamle TV-er. Når e sier vanlige, mener jeg store, sekskantede prismer. Ikke plastma/LCD. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja. Du vil nok se forskjell på en gammel TV og en ny TV. Har selv en Panasonic 32" flatskjerm og på den er det krystall klart bilde. Koster 10.000 også da. (For de som ikke vet, så er ikke flatskjerm en LCD/Plasma skjerm.) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Dei to er begge "store kasser" og 27 eller 29 tommer. Det ene er litt dyrere enn det andre, men det ligger mest i lyden, tror e. Så ikke særlig stor forskjell. EDIT: Har kjøpt overgangen. 29 kr på SpaceWorld Endret 7. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå