Dragon Hunter Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kom på at jeg skulle spørre om dette da jeg glemte å skru av lyset da jeg sovnet med vinduet oppe og hadde flere hundre insekter i taket da jeg våknet. Spørsmålene er: 1. Tiltrekkes alle insekter av lys? 2. Er det andre leddyr enn insektene som tiltrekkes av lys? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mennesker bli jo også instinktivt tiltrukken av lys. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mennesker bli jo også instinktivt tiltrukken av lys. Jeg tror han mente som i å fly mot en lampe, sånne lysende insektsdrepere hadde tvilsomt virket på mennesker Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mennesker bli jo også instinktivt tiltrukken av lys. Jeg tror han mente som i å fly mot en lampe, sånne lysende insektsdrepere hadde tvilsomt virket på mennesker nja jeg tror nok det finnes et par... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg tror han mente som i å fly mot en lampe, sånne lysende insektsdrepere hadde tvilsomt virket på mennesker Vel, no er det kun snakk om til ei viss grad. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 De trekkes mot lyset fordi de bruker månen til å navigere om natten, feks møll, nattsvermere osv -Hmm.. en lysende maskin som lokker til seg mennesker og dreper dem...HMMM... *bygge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå