flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Halloen godtfolk, Jeg er så heldig å ha fått meg en Sony Ericsson K750i. Med denne telefonen kan man ha mp3'er som ringetoner, noe som er rimelig nytt for meg. Derfor er jeg ute etter en sang som kan passe som ringetone, sangen skal helst ikke ha noe som helst for for intro eller oppbygging, men helst skal den begynne rett på melodien, om noen skjønner? Vil altså ha en sang der man hører melodi/rytme/sang med en gang, slik at jeg slipper å drøye med å ta telefonen, bare for å brife med ringetonen min. (det siste der var spøk, helt klart en tull) Er ute etter en funky/fresh/rytmisk/uplifting/feelgod/you name it, sang! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Sabeltann er en slager. Forøvrig, du kan jo kutte til låter som du vil ha til ringetone. Til det kan du bruke Audacity. Forøvrig, Terje Formoe - [KAPTEIN SABELTANNS VERDEN #02] Jeg kommer alltid tilbake [3:14] egner seg, den starter med en kort intro som bygger opp til slik refrenget er. Endret 3. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dimmu Borgir - Puritania eller CRAZY FROG!!! w00t! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kraftwerk - Model, hvor ringetonen starter der hvor de synger "She's a model and she's looking good" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Sabeltann er en slager. Ingen dum ide, men tror jeg velger Ole Brum theme, framfor Sabeltann. edit; Sjekker ut kraftwerk og dimmu nå Endret 3. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Beat It med Mikael Jakkeson, bare kutt bort den første biten. Endret 3. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har også tenkt på å kutte sanger, men er usikker på hvilken programmer jeg kan bruke. Kanskje feil sted å spørre om slikt, men om noen vet, er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Steinbergs Wavelab f.eks. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Alt man gjør for å skaffe seg en brukbar ringetone. Men takk, skal sjekke det ut. =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har også tenkt på å kutte sanger, men er usikker på hvilken programmer jeg kan bruke. Kanskje feil sted å spørre om slikt, men om noen vet, er det bare å si ifra. Les det Fredrik skrev om Audacity. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Bare last ned trial'en av ACE-HIGH mp3 recorder og spill inn delen du vil ha som ringetone - enklere blir det vel ikke? -Jar Endret 3. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har også tenkt på å kutte sanger, men er usikker på hvilken programmer jeg kan bruke. Kanskje feil sted å spørre om slikt, men om noen vet, er det bare å si ifra. Les det Fredrik skrev om Audacity. Jeg så ikke edit'en hans. Heldigvis har man msn, så jeg ble mint på det. Funker meget bra. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har K750, og bruker Röyksopp - Only this moment som ringetone. Synes den passer bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Programmet som fredrikrb viste meg var genialt. Til nå har jeg: - Rammstein - das modell - Rammstein - Du hast - Dirty Oppland - Liker deg ikke - Goldfinger - Superman Alle sangene har jeg kuttet slik at de begynner med refrenget, eller et kult parti på låta. Bare å fortsette å komme med forslag til sanger. Endret 3. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Crossfade - Cold prodigy - Spitfire Soil - Breaking Me Down Soil - Black Betty (intro'en er ganske kul) Skymarshall arts - The Rock Redux The Ataris - So Long, Astoria Det vil nok være litt lettere å komme med noe, hvis du sier hvilken musikksjanger du liker best. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du MÅ jo bare ha Mega Man 3 main theme! Den kuleste låten EVAH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå