Gå til innhold

Lefdal og 150% garantien

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet skulle ikke lefdals garanti dekke varer som var redusert i pris under en periode, som f eks ved et julesalg. Men en varig prisreduksjon ville åpne for muligheten til å få refundert 150% av prisforskjellen. Dersom du (Marzo) har klart å karre til deg refusjon, på en vare som er kjøpt under et julesalg er du HELDIG.

5189586[/snapback]

Det blir feil å kalle meg heldig ettersom jeg ble fortalt av selger at prisgarantien også gjalt for lefdal butikken selv, og med dette mente de av hvis varen kom på tilbud/ble pris redusert senest 30 dager etter kjøp ville jeg få igjen 150% av mellomlegget! På lik linje som om den kom til en lavere pris hos konkurentene innen 30 dager.

Jeg kjøpte tv'n i romjula og fulgte med på nyttårssalget hvor den ble satt ned tusen kroner. Tok med meg kvittering og fikk utbetalt 1500,- i kontanter ca 14 dager etterpå. Jeg fikk altså fjernsynet enda billigere og slapp unna alt kaos ved nyttårs salget osv... En super handel!

Noe av grunnen til at Lefdal gikk bort fra 150% garantien sin, var da også at visse luringer her inne fikk det til å gå sport i å maksimere utbyttet av denne "garantien".

Trist, men sant. :thumbdown:

5189586[/snapback]

Grunnen til at lefdal sluttet med den var vel fordi de ble pålagt å slutte med den? Og i den sammenhengen uttalte de seg om at denne garantien ga goe resultater for dem? Nå husker jeg ikke alle detaljene men de tapte lite i forhold til hva de vant på salg! Dette tok vi opp i en egen post når lefdal sluttet med garantien for noen måneder siden.

Fra hvilke kilder har du denne informasjonen?

Triste saker at den har falt bort..

Marzo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...