Gå til innhold

Lefdal og 150% garantien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var på lefdal alnabru i dag , tenkte å kjøpe en k750i med binding active talk, prisen var 990 der. Den er 790 på siba. så tenkte å spare 150% altså koster den meg 690kr. Vel gikk til lefdal , selger sa prisgarantien er slutt, og jeg sa siba selger for 790kr så sa han da får du kjøpe der da.

 

Kjøpte på siba for 790 med gratis bluetooth handsfree verdi kr799.

 

Er garantien slutt? aldri sett reklame for den nå for tiden.

da var du uheldig. gjorde det samme og fikk den for 790 :p

Lenke til kommentar

Hei og takk for din henvendelse!

 

Ja, vi har fortsatt prisgaranti!

 

 

Har du kjøpt en vare hos oss og innen 30 dager etter kjøpet finner varen billigere hos en av våre konkurrenter, tar du med deg din kjøpskvittering og dokumentasjon på prisen hos konkurrenten inn i butikk, så utbetaler vi deg 150% prisgaranti.

 

 

 

Ønsker du derimot å kjøpe en vare hos oss, men samtidig finner den billigere hos en av våre konkurrenter, tar du med deg dokumentasjon på pris inn i våre butikker og du får varen til samme pris hos oss. Finner du en vare billigere hos en norsk nettbutikk, blir frakten lagt til i konkurrentens pris før vi utbetaler prisgarantien!

 

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

 

Vennlig hilsen

Lefdal Kundesenter

Hege

Lenke til kommentar
Hei og takk for din henvendelse!

 

Ja, vi har fortsatt prisgaranti!

 

 

Har du kjøpt en vare hos oss og innen 30 dager etter kjøpet finner varen billigere hos en av våre konkurrenter, tar du med deg din kjøpskvittering og dokumentasjon på prisen hos konkurrenten inn i butikk, så utbetaler vi deg 150% prisgaranti.

 

 

 

Ønsker du derimot å kjøpe en vare hos oss, men samtidig finner den billigere hos en av våre konkurrenter, tar du med deg dokumentasjon på pris inn i våre butikker og du får varen til samme pris hos oss. Finner du en vare billigere hos en norsk nettbutikk, blir frakten lagt til i konkurrentens pris før vi utbetaler prisgarantien!

 

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

 

Vennlig hilsen

Lefdal Kundesenter

Hege

Når fikk du den mailen?

Lenke til kommentar
Hei og takk for din henvendelse!

 

Ja, vi har fortsatt prisgaranti!

 

 

Har du kjøpt en vare hos oss og innen 30 dager etter kjøpet finner varen billigere hos en av våre konkurrenter, tar du med deg din kjøpskvittering og dokumentasjon på prisen hos konkurrenten inn i butikk, så utbetaler vi deg 150% prisgaranti.

 

 

 

Ønsker du derimot å kjøpe en vare hos oss, men samtidig finner den billigere hos en av våre konkurrenter,  tar du med deg dokumentasjon på pris inn i våre butikker og du får varen til samme pris hos oss.  Finner du en vare billigere hos en norsk nettbutikk, blir frakten lagt til i konkurrentens pris før vi utbetaler prisgarantien!

 

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

 

Vennlig hilsen

Lefdal Kundesenter

Hege

Når fikk du den mailen?

fikk den i dag rundt 10:30!

 

Skal handle noe på lefdal i kveld...så jeg tar med utskrift fra mailen hehe

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Jeg fikk nøyaktig samme "kopier og lim inn"-mail i dag. Også fra Hege. Jeg er missfornøyd med svaret og spør en gang til. Jeg vil ha KLART svar og en BEKREFTELSE eller avkreftelse på om prisgarantien fortsatt gjelder.

 

Jeg spør også om utdyping på mye mer så jeg håper vi får noen endelige svar.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nøyaktig samme "kopier og lim inn"-mail i dag. Også fra Hege. Jeg er missfornøyd med svaret og spør en gang til. Jeg vil ha KLART svar og en BEKREFTELSE eller avkreftelse på om prisgarantien fortsatt gjelder.

 

Jeg spør også om utdyping på mye mer så jeg håper vi får noen endelige svar.

Hehe...

 

Hege får nok forespørsler fra oss på hw.no :p

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes ikke det er klart nok når en ansatt sier noe en plass og en ansatt en annen plass sier det stikk motssatte. Da kan man jo begynne å lure på hvilken ansatt man møter når man prøver å benytte seg av prisgarantien. Litt kjipt om man har kjøpt et alt for dyrt produkt og ikke får benyttet den prisgarantien man trodde man hadde. Det gjør det nok litt enklere å ha det skriftlig, men det hadde også vært fint om Hege kunne forhørt seg litt med ledelsen eller avdelinger rundt om kring for å få det bekreftet eller avkreftet for sin egen del så hun ikke driver med feilinformasjon. Det at man har det skriftlig gjør nok at man får benyttet seg av prisgarantien uansett, selv om Hege måtte være misinformert. Såpass service tror jeg de gir.

Lenke til kommentar
Tja, jeg synes ikke det er klart nok når en ansatt sier noe en plass og en ansatt en annen plass sier det stikk motssatte. Da kan man jo begynne å lure på hvilken ansatt man møter når man prøver å benytte seg av prisgarantien. Litt kjipt om man har kjøpt et alt for dyrt produkt og ikke får benyttet den prisgarantien man trodde man hadde. Det gjør det nok litt enklere å ha det skriftlig, men det hadde også vært fint om Hege kunne forhørt seg litt med ledelsen eller avdelinger rundt om kring for å få det bekreftet eller avkreftet for sin egen del så hun ikke driver med feilinformasjon. Det at man har det skriftlig gjør nok at man får benyttet seg av prisgarantien uansett, selv om Hege måtte være misinformert. Såpass service tror jeg de gir.

Hehe... "såpass service tror jeg de gir"

 

Desverre, så nektet selgeren dette blankt i dag!

 

Fikk bare igjennom mellomlegget.

 

Han så forundret utskriften av mailen, og kunne ikke skjønne at "hege" og de andre kunne si noe slikt.

Lenke til kommentar

Skuffende! Du møtte tydeligvis ikke en serviceinnstillt selger... Hvis du hadde satt hardt mot hardt så har du faktisk loven på din side. Dvs. Du har juridisk krav på noe som en ansatt i firmaet har lovet deg. At Lefdal skylder på at dette var en enkeltpersons feil fører neppe frem juridisk. Hvis du setter hardt mot hardt på dette så tror jeg faktisk du vil få gjennom prisgarantien selv om den skulle være utgått. Men det er spørs om du mener det er verd bryet og gidder å krangle på dette. Ekstraservice kan du nok se langt etter hvis du prøver dette, men hva gjør vel det så lenge absolutt minimal service innenfor loven sansynligvis vil gjøre deg fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Det stemmer, Lefdal har ikke mere prisgaranti enn det som Elkjøp, Expert og de andre har. De reklamerer selvsagt med "BILLIGST", men nå er det opp til hver av oss og finne den billigste prisen.

De kan ikke annonsere med "BILLIGST" hvis de ikke kan dokumentere at påstanden stemmer. Det bryter i så fall med markedsføringsloven. Det var nettopp dette de fikk bot for av forbrukermyndighetene i januar i år. Hvis du tar en tur innom www.lefdal.com så ser du at påstanden er fjernet. Nå står det bare "Alltid billig!" og "Lavest på pris?" NB. legg merke til spørsmålstegnet. Det er altså ikke en konkret påstand men et spørsmål.

 

Hva er bra med Lefdal og datavarer da?

De selger akkurat samme varer som andre plasser. Hvis prisen er bra så er det altså en bra plass å handle.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var på Lefdal og skulle kjøpe meg mobil. Fyren sa at de ikke hadde lov å reklamere for prisgaranti lenger, men at jeg kunne få. Så stakk jeg for å sjekke om de hadde billigere produkter andre plasser, for så å komme tilbake til en annen selger som ikke ville gi meg avslag. Jeg handlet på Siba...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...