Spragleknas Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har de den enda og gjelder den web butikker og? Ser at de sleger Creative I-Trigue 3200 for 700 (tror jeg) og disse kan plukkes opp for rundt 450 på netbutikker.... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke nettbutikker, men vet ikke om Lefdal har det samme... Lenke til kommentar
Momo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lefdal sin prisgaranti gjelder nettbutikker, men du må legge til frakt, selv fikk jeg kjøpt 512 Mb ram til 200 kr. Fornøyd med det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 hmmm.... må kanskje vurdere en frekkis ang. Creativ høytalerene da. De reklamerer ikke lengre for 150%-garantien. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hmmm.... må kanskje vurdere en frekkis ang. Creativ høytalerene da. De reklamerer ikke lengre for 150%-garantien. Det er fordi at de fikk refs av konkurransetilsynet for denne garantien, dermed måtte de fjerne den. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Så den finnes ikke lengre? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jo, 150 % finnes. Det smarteste er å finne den billigste webshopen, logge seg inn å legge varen i handlekurven. velg visa som betaling og billigste frakt. Ta utskrift av dette. Hvis ikke kan det bli litt problem med hva de legger på som frakt. fikk selv 1400kr tilbake på en ting, hvor frakt ble regnet som 70 kr. Må si frakten egentlig var på 200, men gjorde en feil ved utskriften. betal varen, SÅ vis utskriften. Kassadama sender deg tilbake til selger med kvitteringen. Du viser den, og web utskriften. Så tilbake til kassadama for pengene tilbake. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, ikke hvis til billigere pris ved annet sted før du har betalt. Hvis du gjør dette på forhånd gir de deg bare samme prisen som webbutikken. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 tja... Datakjeden har dem til 540,- Enklere å gjøre det, kanskje. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 www.datakjeden.no -> Stavanger -> finn produkt Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg har handlet flere ting på Lefdal der jeg bare har vist utskrift fra bestilling fra en nettbutikk og fått trukket fra mellomlegget direkte i kassen. Aldri vært noe problem. Har ikke trengt å betale full pris først, og så få penger tilbake. Edit: Bare handlet på Lefdal på Alnabru. Endret 4. august 2005 av asdfteam Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har handlet flere ting på Lefdal der jeg bare har vist utskrift fra bestilling fra en nettbutikk og fått trukket fra mellomlegget direkte i kassen. Aldri vært noe problem. Har ikke trengt å betale full pris først, og så få penger tilbake. Edit: Bare handlet på Lefdal på Alnabru. men da får du ikke de ekstra 50%! da får du bare tilbake mellomlegget. så du tjener egentlig ikke noe på det Lenke til kommentar
tbjerke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal være glad man får den til samme pris. Ingen vits i å utnytte systemet (tjene penger på deres garanti) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har handlet flere ting på Lefdal der jeg bare har vist utskrift fra bestilling fra en nettbutikk og fått trukket fra mellomlegget direkte i kassen. Aldri vært noe problem. Har ikke trengt å betale full pris først, og så få penger tilbake. Edit: Bare handlet på Lefdal på Alnabru. men da får du ikke de ekstra 50%! da får du bare tilbake mellomlegget. så du tjener egentlig ikke noe på det jo det får du. Budstikka hadde artikkel om det for 1 år siden. Siste to ganger har jeg fått 150% med en gang Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Syns dette nermer seg grov utnytting av en garanti. Om dere _vet_ at det finnes billigere en annen plass så kjøp der, ikke gå å "utnytte" et firma. Lefdal burde fjerne denne garantien for lenge siden. Endret 4. august 2005 av Samcki Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Grov utnytting av et firma sitt største PR-triks? Dette er jo helt og holdtent Lefdal sitt valg,de påstår at de alltid skal være billigst på varene de fører,og derfor velger de å ha en garanti mot at varen finnes rimeligere noe annet sted. Regner med at du er såpass samvittighetsfull at når Motoren i den nye bilen din ryker,så betaler du alt av egen lomme siden du ikke vil utnytte garantien som følger med! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Enig! Lefdal håver inn penger på denne liksomgarantien. Dvs. de garanterer mot at andre er billigere, noe andre likevel er. Dvs. De bryter sin egen garanti. Det at de gir igjen penger til de som avslører bruddet synes jeg ikke er formildende. De tjener likevel fett på majoriteten som faktisk tror at de er billigst. De fikk refs/bot for denne "garantien" med god grunn i fjor, og jeg håper de har fjernet den. Jeg tror Elkjøp fjernet garantien etter denne refsen. Endret 4. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enig! Lefdal håver inn penger på denne liksomgarantien. Dvs. de garanterer mot at andre er billigere, noe andre likevel er. Dvs. De bryter sin egen garanti. Det at de gir igjen penger til de som avslører bruddet synes jeg ikke er formildende. De tjener likevel fett på majoriteten som faktisk tror at de er billigst. De fikk refs/bot for denne "garantien" med god grunn i fjor, og jeg håper de har fjernet den. Jeg tror Elkjøp fjernet garantien etter denne refsen. Elkjøp har fortsatt praksisen, men den er ikke høylytt. Lefdal har vitterlig sin i behold, det har jeg skriftlig. Datert 2.august i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå