AMD_Bruker Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei, må da xeon-cpuene faktisk begynner å bli interessant prismessig, lurer jeg på om noen har synspunkter på å kjøre et dual system med 2 slike XEON 3,0Ghz istedetfor et 'normalt' high end system... Endret 3. august 2005 av AMD_Bruker Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) En dual-core AMD prosessor (Opteron eller Athlon 64 X2) gir like god, og om ikke bedre ytelse... Så hadde heller kjøpt en Athlon 64 X2 3800+ Edit: Den prosessoren der vil yte omtrent som en Pentium 4 5-serie prosessor klokket til 3Ghz, ellers så må du vel ha REG ECC minne på Xeon hovedkort? Endret 3. august 2005 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 for vanlig desktop så er det ikke noe vits i å gå for Xeon. skal du bruke en pc til multimedia, spill sov, så er det nok bedre valg, både pris og ytelsesmessig å velge P4 eller Athlon64... Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 tenkte til allround-bruk. Høres littmoromt ut med 2 * xeon CPU med HT. Ja du må ha ECC ram Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 tror du bør gå for P4\Athlon jeg... mulig det er coolt å si at man har 2 xeon cpu`er, men jeg tror det er den eneste gleden du får av å velge xeon framfor P4 eller Athlon. Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du må IKKE ha ECC ram hvis du velger å bruke Asus PC-DL hovedkort... Lenke til kommentar
krest Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei, må da xeon-cpuene faktisk begynner å bli interessant prismessig, lurer jeg på om noen har synspunkter på å kjøre et dual system med 2 slikeXEON 3,0Ghz istedetfor et 'normalt' high end system... er ikke du amd bruker da? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Navnet skjemmer ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå