tbend Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor mye strøm ca bruker cpuen min på 4,1Ghz på full load? Noen som vet ca hadde vært artig å vist! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mye strøm ca bruker cpuen min på 4,1Ghz på full load? Noen som vet ca hadde vært artig å vist! Det der er vel ikke en Prescott? En Prescott på 3.2GHz kan vel fort avgi rundt 120 Watt på full last. Strøm må man regne seg til. Den du har på over 4GHz vil sikkert avgi rundt 140-150 Watt. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mye strøm ca bruker cpuen min på 4,1Ghz på full load? Noen som vet ca hadde vært artig å vist! Det der er vel ikke en Prescott? En Prescott på 3.2GHz kan vel fort avgi rundt 120 Watt på full last. Strøm må man regne seg til. Den du har på over 4GHz vil sikkert avgi rundt 140-150 Watt. Såppas det var egentlig ikke mya... hadde forventa nermere 200w. Ja det er en Prescott! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hvor mye strøm ca bruker cpuen min på 4,1Ghz på full load? Noen som vet ca hadde vært artig å vist! Det der er vel ikke en Prescott? En Prescott på 3.2GHz kan vel fort avgi rundt 120 Watt på full last. Strøm må man regne seg til. Den du har på over 4GHz vil sikkert avgi rundt 140-150 Watt. Såppas det var egentlig ikke mya... hadde forventa nermere 200w. Ja det er en Prescott! Ja, om det er en Prescott vil jeg tippe 170 - 180 Watt. Alt etter hvor mye spenning du kjører på den hastigheten. Edit: Jeg er ikke helt sikker. Bare tipper litt nå. Endret 4. august 2005 av OcMax Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg tok visst ganske feil om dette er rett: http://www.dvhardware.net/article2368.html Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Det var ikke mye strøm!.... Lenke til kommentar
bengh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var ikke mye strøm!.... Ikke ? Har du prøvd å sitte i nærheten av en 100 Watts pære ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var ikke mye strøm!.... Ikke ? Har du prøvd å sitte i nærheten av en 100 Watts pære ? Litt merkelig samanlikning? Kan endelig få varme med 3-4 Watt eg, så det er ikkje akkurat måten å vinkle det på. I datasamanheng var det ikkje så mykje med 100W. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Det var ikke mye strøm!.... Ikke ? Har du prøvd å sitte i nærheten av en 100 Watts pære ? Må du huske at litt av strømmen går bort i ytelse/arbeid, eller? For det er jo ikke bare ei motstand, men gjør jo faktisk en meget pen jobb sammtidig som den lager varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå