marcen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja. Damen skal ha seg en bærbar PC, til ca. 7000kr. Den skal brukes til: - Skolearbeid - MSN - Surfing Den må nok dessverre også se noenlunde bra ut. Det er en slight chance for at den skal brukes på skolen også, så den bør ikke være så veldig tung. Jeg kan tenke meg en 14.1" eller en 12", men sistnevnte blir vel for dyr? Takker for hjelp MVH Marcus Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da må du satse på å kjøpe noe brukt. 12.1" + lett + ser bra ut til under 7000 nytt... glem det 14.1" er det relativt få produkter igjen av.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53853 ?? Det er ikke verdens beste maskin og ikke optimal til gaming, men helt kurant og sikkert grei for kvinnfolk. Den slags mennesker bruker vel som regel datamaskiner til musikk, arbeid og film tenker jeg, samt epost og surfing. Er ikke all verden du trenger da... 2,9 kg er vel ikke så veldig tungt? evt denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=48970 er vel samme maskinene med litt mindre kraftig prosessor... til litt mindre gryn Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva en mac ibook 12" hvis hun får den brukt kanskje. Nypris begynner på (hos apple) 8890,- Mac er gjerne greit for damen, da OS/X er noe mer fokusert på design. Lenke til kommentar
barks Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nypris begynner på (hos apple) 8890,- Blir vel aningen billigere med studentrabatt, eller? Du nevnte att hun kanskje skulle bruke den på skolen. Lenke til kommentar
Metalicat Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 www.zepto.no har maskiner som ser bra ut. Dama mi likte iallfall mange av modellane som var der. Ho er akkurat på samme måten, og det virkar som om designet på maskina er viktigare enn både ram og cpu. Jenter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå