Maynard Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei..har et problem med Azureus som får nettet, i første omgang, til å gå MYE saktere, og om jeg lar programmet stå på om natten, så er ofte internet fryst når jeg bruker pcen på morgenen igjen. Det jeg må gjøre da er å unplugge powerkabelen til routern for så å sette den i igjen. Prøvde å legge til en patch som visstnok skulle fikse problemet, men det fungerte heller ikke. Noen med samme problem, eller noen som har hatt og kanskje har funnet ut en løsning? Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje du kan si hva slags router du har? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøv å bytte klient først før du fikler med noe annet Bitcomet ftw! Lenke til kommentar
hfltten Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg hadde samme problemet før med min Asus WL500G router. Det kan lønne seg å begrense antall samtidige nedlastinger. Jeg har satt min på max 3. Det kan også hjelpe å oppgradere firmware på routeren. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 alle har det problemet med azureus, kjent problem som kan løses med å redusere nedhastigheten og opphastigheten slik at du får noen ressurser igjen til internett surfing. bitcomet ftw? (fu*k the world?) gik over til bitcomet noen mnd men da jeg fant ut at den også spiste ressurser slik som azureus byttet jeg tilbake. Etter siste java er azureus da blitt enda bedre? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har selv Azureus og har satt upload til ca 50 % av hva jeg kan laste opp. Har da ingen problemer med nettet forøvrig.. Det er mest sansynelig uploaden som er problemet tipper jeg. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg var plaget med noe lignende. Når jeg bruker Azureus (ABC og andre BT-klienter også), ble internett midt sakt tregt. Selv om jeg kanskje bruker 10% av ned kapasiteten (har 4mbit ned og lastet ned på 50kb/s) så var det som å surfe på ISDN. Løsningen på problemet mitt var å begrense upload. Satt upload til 20kb/s og nå kan jeg surfe med godkjent hastighet nesten uansett hvor mye jeg laster. Kan sitte to stykker og spille WoW med normal ping selv om jeg ligger på 2-300kb/s ned i Azureus. Har btw 4000/400 linje fra Telenor. Endret 4. august 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå