enema Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg fikk igår nytt utstyr til pcen, https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=7916 og etter å ha installert de NYE driverne så gikk multiplyern ned fra 11 til 5! så nå har jeg bare 1000 MHz (200 x 5.0 = 1000)! og jeg har ikke peiling på hva skal gjøre! i Biosen så vises det at MHzen er på 2200, men i w2kpro som jeg bruker så blir det klokket ned til 1000... hva skal jeg gjøre? på fårhånd takk for alle svar, mvh enema Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Cool & Quiet funksjonen på Atlhon prosessoren din er aktivert. Den klokker ned CPU til 1000Mhz når det ikke trengs noen kraft, for å spare strøm og sørge for at det blir mindre varmeutvikling. Det er samme type teknikk som gjør at prosessoren i laptopen også klokker seg ned... Med en gang du trenger med prosessorkraft så klokker prosessoren seg opp... Last ned CPU-Z som overvåker CPU'en fortløpende, og start et tungt program så ser du det... Ergo, det er ikke noe lagt... Lenke til kommentar
enema Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 tusen takk, jeg avinstallerte c&q uansett, trenger den ikke... for meg er lyden av en pc som å høre på en v8 ferrari (eller noe sånt) takk for raskt svar, vet ikke hva jeg skulle gjort uten HW.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå