Joachim_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En spansk Xbox 360-presentasjon har resultert i rykter om Half-Life 3 og GTA-spill for Xbox 360. I tillegg har det dukket opp info om en "tastaturkontroller" til konsollen. Les mer Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Håper på at det kommer til PC. Hadde vært fett med HL3 på Xbox1 da Hadde hakka svært da, men HL3 er GARANTERT(!) til PC, hvis ikke Valve lager Steam for Xbox360 også da Kan skje? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vel nå bestemte jeg meg for ikke så lenge siden å kjøpe meg en 360 når den kommer og ikke lenger bare satse på playstation. Så jeg har ingen problemer med et muligt kapittel i Half Life serien entrer den maskinen. Siden når det kommer har jeg nok litt dårlig data til det. Så passer fint det. Det tastaturet virket ganske smart. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hvorfor ikkje lage mus og tastatur til Xbox 360, ikkje likt som data tastatur, men eit gaming tastatur liksom??, då blir det møkje bedre og spille, og trur att fleire ville vurddert Xbox360, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjem HL3 til 360 så vil det komme til PC og. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Håper inderlig at Steam-systemet ikke kommer på Xbox 360, Xbox Live funker mye bedre. Endret 3. august 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Exempt Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Microsoft gjør nok alt de kan for å slå Playstation. Microsoft kan slå Sony hvis de får de beste titlene. Derfor har sikkert MS betalt store summer til Valve. Kanskje ekstra-store for å gjøre det til en "xbox only" tittel. Hvem vet ? Det er dessuten mye arbeid med å konvertere programmer fra PowerPC til x86, og andre veien. La oss bare håpe HL3 kommer først og til PC. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dette høres ikke bra ut. La oss alle krysse fingrene for at Half-Life 3 aldri vil bli utviklet, og at Valve heller bruker ferdighetene og kreativiteten sin til å lage noe nytt og spennende. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vis dette skjer så har microsoft skaffet seg nokre gode titler garantert. Forutsett at dei holder mål med forgjengarane. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gode nyheter det for PC gidder jeg ikke spille på lenger. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kommer det kun til Xbox 360, har Microsoft garantert gitt ut mer penger til Valve enn Valve planlagt har tenkt å tjene på HL3 til PC. Hvis det blir slik, bruker jeg ikke et øre på Microsoft produkter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg