Marti Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg ble igår bannet fra en server som brukte HLGuard, da jeg skøyt så fort jeg kunne med Duals. Det kom opp en melding midt på skjermen som sa jeg hadde misbrukt Rapid fire. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Serveren tror du har brukt et skytescript. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Et skytescript? Hvor lenge blir jeg banna da tror du? Jeg leste bare at det sto temporary. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er det vel opp til admins på serveren å bestemme. Skjønner egentlig ikke hvorfor alle skal ta opp bans her på forumet, når vi har null makt ovenfor serverens admins, i tillegg til at vi ikke kjenner politikken til den respektive serveren. Hvis vi ser bort i fra at admins holder til her på forumet, da. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Altså soso jeg bare lurte på HVORFOR jeg ble banna. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Altså soso jeg bare lurte på HVORFOR jeg ble banna. Da var du vel for rask på avtrekkern :!: Persnolig dropper jeg alle servere som kjører det scriptet da jeg av og til for en lagg som kan minne om en ukontrollerbar speedhack. Det dumme er at hvis jeg er i skuddveksling og laggen plutselig kommer ender jeg opp med kick pga skuddene i laggen henter seg opp når laggen er borte. Dvs _meget_ rask skyting Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Altså soso jeg bare lurte på HVORFOR jeg ble banna. Og du fikk svar på spørsmålet, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kaller ikke "Serveren tror du har brukt et skytescript" et svar hvis det var det du tenkte på. Men fikk svar av Xander^. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kaller ikke "Serveren tror du har brukt et skytescript" et svar hvis det var det du tenkte på. Men fikk svar av Xander^. Trodde ærlig talt du skjønte hva jeg mente, og skal man tro 100 % på din beskrivelse av situasjonen, var ikke Xander^ sitt svar særlig godt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tror nok trådstarter har fått svar. Rapportert. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, og tråden har utviklet seg til en liten "krangel" velger jeg å stenge denne her. Videre diksusjon rundt det dere diksuterte kan taes over Pm eller messenger ol. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg