Peri Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Lei av hele Friends nuh.. Glad de sluttet. Enig, var bra for mange år siden men ble bare kjedelig på slutten. Endret 4. august 2005 av Peri Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I en serie som varer i 10 år vil kvaliteten naturligvis variere, og man bør liste opp når man likte serien best (synes jeg). Personlig var serien et must før Ross og Rachel ble sammen, og situasjonskomikken dem imellom. Etterpå datt jeg litt av og tror ikke jeg har sett noen episoder fra de 3 siste sesongene. Noen andre som vil anbefale meg å leie DVD-ene for å få "rettet" på dette? Er det verd tiden og pengene, har serien tatt seg opp igjen? Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 I en serie som varer i 10 år vil kvaliteten naturligvis variere, og man bør liste opp når man likte serien best (synes jeg). Personlig var serien et must før Ross og Rachel ble sammen, og situasjonskomikken dem imellom. Etterpå datt jeg litt av og tror ikke jeg har sett noen episoder fra de 3 siste sesongene. Noen andre som vil anbefale meg å leie DVD-ene for å få "rettet" på dette? Er det verd tiden og pengene, har serien tatt seg opp igjen? Ja, absolutt den siste sesongen er den beste og er totalt verdte pengene. De to andre 8 og 9 er bra de også, men 10 er best:D Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Friends er sannsynligvis den BESTE komiserien noensinne lagde(simpsons den beste animasjonsserien sammen med Futurama).. Bare så det er sagt =) Ble selv litt lei meg da de slutta å lage episodene. Men, men.. Slutten var ihvertfall fin! =) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Underholdning, men etter den sesongen der Chandler og Monica ble ilag var det ren downhill. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Futurama gikk i 5 sesonger tror jeg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Underholdning, men etter den sesongen der Chandler og Monica ble ilag var det ren downhill. Hvorfor? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg må få poengtere nok en gang at jeg fortsatt ikke syntes friends er noe... Er liksom så fake og opplagt hele greia. Det skal være spontant og dumt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Synes det er bra jeg.. Kanskje ikke fullt så bra mot slutten, men alt i alt en kjempeserie Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I følge 1. post skal det komenteres om friends er den "beste" serien noensinne. Den var bra, men jeg vil påstå at Band of Brothers er det "beste" som noensinne er vist på TV. "Morsomste noensinne" derimot, så kunne den i hvertfall vært blandt topp3 sammen med "Seinfeldt" og "The Office". Bare min pers mening. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I følge 1. post skal det komenteres om friends er den "beste" serien noensinne. Den var bra, men jeg vil påstå at Band of Brothers er det "beste" som noensinne er vist på TV. "Morsomste noensinne" derimot, så kunne den i hvertfall vært blandt topp3 sammen med "Seinfeldt" og "The Office". Bare min pers mening. ok, så det nå.. vil vel si at friends kommer på topp 10 på lista mi i så fall.. 24 og lost rager høyest.. band of brothers er en knakandes god serie ja! da får vel friends en 4.plass på lista mi da tenker jeg rotete innlegg.. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kjedelig og tørt spør du meg. Massene sluker det dog. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fysjameg, Friends er lite morsomt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 grei underholdning. Men for meg er det aldri noe som kommer i nærheten av Seinfeld Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Friends har alltid gitt meg en god latter. Joey og Chandler er de beste er fan av friends og nå gleder jeg meg til sesong 2 med Joey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå