Zecko Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei, alle har sitt Friends. Jeg meg selv har alle episodene hjemme og er stor fan av det. Jeg har sett alle episodene vertfall 3ganger hver. (litt geek på det da ) Jeg kan nesten alt om det og har begynt å se på Joey nå, ikke like bra men vil si at Joey komme allti til å bli Joey . Men hva synes dere? Er Friends en av tidenes beste serie eller hva? Gleder meg til å se alle svar . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Friends er kjedelig. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9402&hl=friends http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0894&hl=friends Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Friends endte opp som en parodi på seg selv Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Friends er bra, men det beste i hele serien er jo de sarkastiske kommentarene fra Chandler, synes sesong 8,9 var ganske dårlige, og de kom strekt tilbake på nr.10 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Syntes Ross faktisk ble morsommere mot slutten. Vet ikke om det er kun innbilning eller at jeg begynte å like personen bedre Men dama syntes det samme, så... En god sitcom som har blitt vist litt for mye. Finnes mange av dem egentlig: Steg for Steg, Fresh Prince, Seinfeld, Simpsons osv. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har kun sett et par episoder, men det var nok. Liker IKKE friends i det hele tatt. Husker jeg så en sånn dokumentar om hvordan de laget Friends. 1. All latter og aplaus er lagt på etterpå. 2. Alle vistene blir testet ut på et publikum først. Ler de ikke godt nok, så blir vitsene skrevet om. 3. Det er bare en eneset stor penge maskin! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 1. All latter og aplaus er lagt på etterpå.2. Alle vistene blir testet ut på et publikum først. Ler de ikke godt nok, så blir vitsene skrevet om. 3. Det er bare en eneset stor penge maskin! Og du trur ikkje dette gjelder 99% av alle komiserier? Å kritisere Friends pga. måten det blir filma er litt tragisk synest eg.. Sjølv digger eg friends, beste komiserie eg har sett. Chandler er kongen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det var bra for 6-7 år siden, men etterhvert ble det langt mellom de morsomme poengene. Seinfeld er den eneste komiserien som har holdt koken i alle årene den varte. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Syns det har tapt seg ekstremt mye de siste åra.. er ikke sånn at jeg må se hver episode lenger.. er igrunn såvidt jeg gidder å se på det om jeg detter over det helt tilfeldig en gang.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og du trur ikkje dette gjelder 99% av alle komiserier? Jo, det kan jeg si meg enig i... Men når jeg da i tillegg ikke har så mye til overs for friends og så fant ut at halvparten av det bare er fake, da begynnte jeg å misslike det sterkt.... Å kritisere Friends pga. måten det blir filma er litt tragisk synest eg..Ja, det er sant. Men jeg syntes nå mange av de vitsene er veldig dårlige også jeg da... Husker jeg så en episode en gang sammens med min kusine. Hun satt og lo konstant, mens jeg kan bare huske å ha humra litt en gang... Sjølv digger eg friends, beste komiserie eg har sett. Chandler er kongen Ja, jeg respekterer dere alle som liker friends:) Selv er jeg veldig glad i pariodi/mann med den nakene pistol humor Forresten, så litt på Alle elsker raymond en stund også, syntes konseptet med svigermora var så bra Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Seinfeld er den eneste komiserien som har holdt koken i alle årene den varte. - Frasier - Futurama - Family Guy - Kongen av Queens - Alle elsker Raymond (under tvil) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dere som ikke liker friends må være alvorlig sjuke!! Det er nok den beste komiserien som er lagd, etter min mening..... Joey is my hero!!! Makan til morsom fyr skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - Frasier- Futurama - Family Guy - Kongen av Queens - Alle elsker Raymond (under tvil) Frasier har aldri oppnådd populariteten til Seinfeld. Personlig så elsker jeg Frasier. Futurama ble stanset etter 4 sesonger. Family Guy er inne i sin 4 sesong. Kongen av Queens og Alle elsker Raymond kan ikke sammenlignes med Seinfeld. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dere som ikke liker friends må være alvorlig sjuke!! Det er nok den beste komiserien som er lagd, etter min mening..... Joey is my hero!!! Makan til morsom fyr skal du lete lenge etter Friends Red Dwarf ingen over ingen under. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 - Frasier- Futurama - Family Guy - Kongen av Queens - Alle elsker Raymond (under tvil) Frasier har aldri oppnådd populariteten til Seinfeld. Personlig så elsker jeg Frasier. Futurama ble stanset etter 4 sesonger. Family Guy er inne i sin 4 sesong. Kongen av Queens og Alle elsker Raymond kan ikke sammenlignes med Seinfeld. Er forsåvidt enig i det du sier, men jeg tenkte mest på at de ovenfornevnte seriene har ligget på ett konsistent kvalitetsnivå. Kongen av Queens og Alle Elsker Raymond når jo selvfølgelig ikke opp til hæla til Seinfeld Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Red Dwarf ingen over ingen under. Høh? Winged Monkey: Måtte bare krangle litt. :-) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Red Dwarf ingen over ingen under. Hvem er det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Red Dwarf ingen over ingen under. Hvem er det? Red Dwarf er en fantastisk serie som gikk blant annet på NRK2. Elsker den. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lei av hele Friends nuh.. Glad de sluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå