Gå til innhold

hjelp! ubrukelige Telehuset!

Anbefalte innlegg

fikk et "happyhour"-tilbud fra hp på gps-navigator pda-dings.. superdupertilbud som kun gjaldt en dag..

etter å ha sondert terrenget endte jeg opp med å bestille fra Telehuset.no (måtte bestille via web-butikk og ikke direkte fra hp..

Jeg mottok raskt bekreftelse at de hadde tatt pengene mine og hva jeg hadde bestilt...

9 dager senere ringer jeg og purrer og spør hvor dippedutten min har blitt av..

selger hos Telehuset.no svarer med "vi har registrert laptop'en din og den er under bestilling"... -jeg har ikke bestilt noe laptop!!! jeg har bestilt GPS-dippedutt!!!! :nei:

"oi..beklager .. jeg skal endre bestillingen din.. beklager så meget.. det er 1 måneds leveringstid på GPS-dippedutten din!"..

WTF?! -de gjør en feil på en bestilling gjort via web'n.. (åssen er det mulig??!..trodde WEB-bestilling hadde ferdig-utfylte varer) og jeg får ikke tilbud om noe kompensasjon eller noe.

En uke senere ringer de og sier "Hei laptop'en din ligger i butikken.. -det er bare å komme og hente"... ARG!! jeg har ALDRI bestilt laptop! -og jeg har betalt porto på GPS-dippedutten!

"beklager så meget, vi skal oppdatere bestillingen..igjen.. -forresten, det er enda en ukes forsinkelse på GPS-dippedutten din"

5 uker etter bestillingen ble satt, får jeg telefon om at "Nå ligger det en laptop og GPS-dippedutt og venter på deg på Forus"... men i ytterste H***E, jeg har ALDRI bestilt laptop, og jeg HAR BETALT PORTO!!!!

:mad:

nå har det gått 3 uker siden jeg mottok dippedutten (heldigvis var den ikke planlagt å bruke på ferien!!! og nettopp fikk jeg høre at jeg får en kompensasjon.. -en HP Backpack PC carry-case for laptop'n... som jeg ALDRI har bestilt :blink:

gud bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...