greigster Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fikk et "happyhour"-tilbud fra hp på gps-navigator pda-dings.. superdupertilbud som kun gjaldt en dag.. etter å ha sondert terrenget endte jeg opp med å bestille fra Telehuset.no (måtte bestille via web-butikk og ikke direkte fra hp.. Jeg mottok raskt bekreftelse at de hadde tatt pengene mine og hva jeg hadde bestilt... 9 dager senere ringer jeg og purrer og spør hvor dippedutten min har blitt av.. selger hos Telehuset.no svarer med "vi har registrert laptop'en din og den er under bestilling"... -jeg har ikke bestilt noe laptop!!! jeg har bestilt GPS-dippedutt!!!! "oi..beklager .. jeg skal endre bestillingen din.. beklager så meget.. det er 1 måneds leveringstid på GPS-dippedutten din!".. WTF?! -de gjør en feil på en bestilling gjort via web'n.. (åssen er det mulig??!..trodde WEB-bestilling hadde ferdig-utfylte varer) og jeg får ikke tilbud om noe kompensasjon eller noe. En uke senere ringer de og sier "Hei laptop'en din ligger i butikken.. -det er bare å komme og hente"... ARG!! jeg har ALDRI bestilt laptop! -og jeg har betalt porto på GPS-dippedutten! "beklager så meget, vi skal oppdatere bestillingen..igjen.. -forresten, det er enda en ukes forsinkelse på GPS-dippedutten din" 5 uker etter bestillingen ble satt, får jeg telefon om at "Nå ligger det en laptop og GPS-dippedutt og venter på deg på Forus"... men i ytterste H***E, jeg har ALDRI bestilt laptop, og jeg HAR BETALT PORTO!!!! nå har det gått 3 uker siden jeg mottok dippedutten (heldigvis var den ikke planlagt å bruke på ferien!!! og nettopp fikk jeg høre at jeg får en kompensasjon.. -en HP Backpack PC carry-case for laptop'n... som jeg ALDRI har bestilt gud bedre... Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor tok du ikke i mot laptopen? Siden du hadde betalt den liksom? Men du kan sikkert selge den BackPack saken til en eller annen her på forumet for en slump med penger. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 den laptopen du har fått levert(!) har vel høyere verdi en pda-pakketilbudet du betalte for? hvorfor ikke da bare ta i mot, selge, og kjøpe dyrere pda? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 tok aldri imot laptop'en.. den var ikke registrert som "betalt".. kun gps-dippedutten var registert som "betalt".. skjønner ikke hvordan de klarte å få med laptop på bestillingen fra web'n.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har selv dårlige erfaringer med Telehuset på Forus. Bestilte et nettverkskort til en HP-printer en gang. Tok år og dag før kortet kom, og når kortet kom, så var det ikke noen HP-printer i bedriften vår lenger! *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå