Ehrgeiz Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja men nå spørs det jo litt hva de tar betalt for også da stolene trenger ikke nødvendigvis være best pga prisen Man får som oftest det man betaler for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ja men nå spørs det jo litt hva de tar betalt for også da stolene trenger ikke nødvendigvis være best pga prisen Man får som oftest det man betaler for. Test av gassgriller ok la oss ta et eksempel som du ser så er det absolutt ikke den"dyreste" som kom best ut Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg vil ha en til rundt 500 =P, som er brukbar. Vil ikke legge inn altfor mye penger når jeg ikke sitter foran dataen så mye. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ja men nå spørs det jo litt hva de tar betalt for også da stolene trenger ikke nødvendigvis være best pga prisen Man får som oftest det man betaler for. Test av gassgriller ok la oss ta et eksempel som du ser så er det absolutt ikke den"dyreste" som kom best ut Det er godt mulig det, men etter at jeg prøvde den stolen jeg har nå, så vet jeg hvertfall at jeg aldri mer vil tilbake til Ikea-stoler. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nå har jeg fått stolen. Er veldig fornøyd. Skikkelig god å sitte i. Men, det er en ting. Da jeg skulle åpne kassa den kom i, dum som jeg er, tok jeg saksa stakk den nedi teipen, og dro så teipen delte seg i to. Og jeg ripa opp skinnet, og det kom hull noen steder også på seteryggen. Gjorde samme på begge to. (Bestilte to) Men det er mye bedre på den ene enn på den andre. Endret 3. september 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm. Tror dere bør ta dere en tur til Ikea dere som vil ha stol. De har nemlig fått Allak inn igjen nå. Jeg, har allerede reservert en, og med 10% rabbat. gjør jo det susen. (Får 10% rabbat fordi jeg har familie som jobber i Ikea. Koster 645,- Lenke til kommentar
Beining Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Her er min stol.. Digger den. Kostet sine kroner, men var verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå