Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger ny PC stol.Tips?

Anbefalte innlegg

Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det.

lol. Jeg kan knapt tenke meg at en stol er verdt 5k, for å ikke snakke om mer :D Kjøper heller en ny cpu eller konge gpu og setter meg på en krakk. hehehe :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det.

lol. Jeg kan knapt tenke meg at en stol er verdt 5k, for å ikke snakke om mer :D Kjøper heller en ny cpu eller konge gpu og setter meg på en krakk. hehehe :yes:

Nja. Hadde en slik stol fra Ikea tidligere, men byttet til en Savo-stol. Ble betydelig mer behagelig å sitte foran PCen.

Jeg syns hvertfall ryggen min er mer verd enn det å kunne skru opp oppløsningen i spill et hakk. ;)

Endret av Ehrgeiz
Lenke til kommentar

Nja. Hadde en slik stol fra Ikea tidligere, men byttet til en Savo-stol. Ble betydelig mer behagelig å sitte foran PCen.

Jeg syns hvertfall ryggen min er mer verd enn det å kunne skru opp oppløsningen i spill et hakk. ;)

jeg vedder på at den jeg skal kjøpe imorra, til 800kr, eller en annen til 1k, kommer til å være dødsdeilige :D men men, hadde jeg hatt masse spenn så hadde jeg nok kjøpt en til 20k. hehe

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe den kontorstolen de har på tilbud til 398,- hos Møbelringen. Førpris: 898,-.

16783_1.EPS.jpg

Kanskje det er noe for deg også?

var den vi snakka om istad. Jævlig digg sikkert, men de har den ikke på lager. Kommer først om 2 uker, og da kostern 500 spenn sa de. Så jeg kjøper en annen, med litt høyere ryggstøtte. 1000 spenn. Men det er ikke jeg som betaler :thumbup:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Tror det er utsolgt alle steder. Kan også ha vert salgstriks. Har kansje 2 stk. på lager, og så ringer masse folk, så sier de at de har ikke igjen flere. Så kjøper man gjerne en annen som er dyrere.

Ringte opp tidligere idag, og da sa de at de hadde ikke igjen, og de sa ingenting om de ville få inn igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

kan en stol være verdt 25000???

da hadde jeg nok kjøpt en annen plass

tror nok det er å ta litt overbetalt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

og gud jeg elsker stolen min by the way

kjøpte den på skeidar for ca1400 husker ikke akkurat men noe deromkring

post-58-1123126414_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, nå ringte jeg opp igjen og spurte om de fikk inn igjen, og da sa de det var til 898,-. Men så ringte jeg til butikken som er litt lengre her ifra, og da sa de at de fikk inn igjen til 498,- om 1 eller 2 uker. Og da bestilte jeg 2 stk. :thumbup:

Lenke til kommentar

kan en stol være verdt 25000???

da hadde jeg nok kjøpt en annen plass

tror nok det er å ta litt overbetalt

Nei, de kan selvfølgelig være verdt langt mer også!

En alternativ innfallsvinkel; om alternativet er arbeidsledighet eller nedtrapping av arbeid, ryggoperasjoner eller bare vondt i ryggen, er ikke noen titusener egentlig så alt for mye, de aller fleste har nok brukt mer penger på mindre fornuftige formål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ja men nå spørs det jo litt hva de tar betalt for også da

stolene trenger ikke nødvendigvis være best pga prisen

dessuten så tror ikke jeg disse stolene er beregnet til uføre og andre som sliter med rygg men heller rikinger, direktører og folk med penger

må jo ha en stol i stil med den nye ferrarien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...