asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det. lol. Jeg kan knapt tenke meg at en stol er verdt 5k, for å ikke snakke om mer Kjøper heller en ny cpu eller konge gpu og setter meg på en krakk. hehehe Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det. lol. Jeg kan knapt tenke meg at en stol er verdt 5k, for å ikke snakke om mer Kjøper heller en ny cpu eller konge gpu og setter meg på en krakk. hehehe Nja. Hadde en slik stol fra Ikea tidligere, men byttet til en Savo-stol. Ble betydelig mer behagelig å sitte foran PCen. Jeg syns hvertfall ryggen min er mer verd enn det å kunne skru opp oppløsningen i spill et hakk. Endret 3. august 2005 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det. lol. Jeg kan knapt tenke meg at en stol er verdt 5k, for å ikke snakke om mer Kjøper heller en ny cpu eller konge gpu og setter meg på en krakk. hehehe Nja. Hadde en slik stol fra Ikea tidligere, men byttet til en Savo-stol. Ble betydelig mer behagelig å sitte foran PCen. Jeg syns hvertfall ryggen min er mer verd enn det å kunne skru opp oppløsningen i spill et hakk. jeg vedder på at den jeg skal kjøpe imorra, til 800kr, eller en annen til 1k, kommer til å være dødsdeilige men men, hadde jeg hatt masse spenn så hadde jeg nok kjøpt en til 20k. hehe Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvis dere sjekker reklamen til bohus, så har de en kongestol til 1000spenn. Cato heter den. SKal ned imorra kl 07:00 for å få meg meg en sånn en 123cm høy. gleder meg! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hmm. Nærmeste Bohus er laaaangt herifra. Jeg for gå å kikke imorgen på butikkene i området. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Her er stolen jeg har nå. Føler dere med meg? Fatter ikke åssen jeg har holdt ut så lenge med den. EDIT: Leif`en. Endret 3. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har tenkt å kjøpe den kontorstolen de har på tilbud til 398,- hos Møbelringen. Førpris: 898,-. Kanskje det er noe for deg også? Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe den kontorstolen de har på tilbud til 398,- hos Møbelringen. Førpris: 898,-. Kanskje det er noe for deg også? var den vi snakka om istad. Jævlig digg sikkert, men de har den ikke på lager. Kommer først om 2 uker, og da kostern 500 spenn sa de. Så jeg kjøper en annen, med litt høyere ryggstøtte. 1000 spenn. Men det er ikke jeg som betaler Endret 3. august 2005 av asad Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Så det er ikke mulig å få kjøpt den for 398 lenger? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tror det er utsolgt alle steder. Kan også ha vert salgstriks. Har kansje 2 stk. på lager, og så ringer masse folk, så sier de at de har ikke igjen flere. Så kjøper man gjerne en annen som er dyrere. Ringte opp tidligere idag, og da sa de at de hadde ikke igjen, og de sa ingenting om de ville få inn igjen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Så det er ikke mulig å få kjøpt den for 398 lenger? Nope. som sagt, den kommer inn om ca 2 uker. til 498kr. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 De hadde masse bra på skeidar i ski, men alt var f*** meg utsolgt sjekke denna: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Har kjøpt to! Grise-digg. Absolutt verdt penga! KJØP DEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det. kan en stol være verdt 25000??? da hadde jeg nok kjøpt en annen plass tror nok det er å ta litt overbetalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 og gud jeg elsker stolen min by the way kjøpte den på skeidar for ca1400 husker ikke akkurat men noe deromkring Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) De så ikke så digge ut..pluss at det ikke var noen priser. Noen andre nettsteder noen? Håg H09 koster iallfall rundt 10k. Endret 4. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 De så ikke så digge ut..pluss at det ikke var noen priser. Noen andre nettsteder noen? Håg H09 koster iallfall rundt 10k. ikke mer nei. ok Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, nå ringte jeg opp igjen og spurte om de fikk inn igjen, og da sa de det var til 898,-. Men så ringte jeg til butikken som er litt lengre her ifra, og da sa de at de fikk inn igjen til 498,- om 1 eller 2 uker. Og da bestilte jeg 2 stk. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Grisedigg stol. jeg har to kamerater som har denne stolen. Verdt alle pengene! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kan en stol være verdt 25000??? da hadde jeg nok kjøpt en annen plass tror nok det er å ta litt overbetalt Nei, de kan selvfølgelig være verdt langt mer også! En alternativ innfallsvinkel; om alternativet er arbeidsledighet eller nedtrapping av arbeid, ryggoperasjoner eller bare vondt i ryggen, er ikke noen titusener egentlig så alt for mye, de aller fleste har nok brukt mer penger på mindre fornuftige formål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja men nå spørs det jo litt hva de tar betalt for også da stolene trenger ikke nødvendigvis være best pga prisen dessuten så tror ikke jeg disse stolene er beregnet til uføre og andre som sliter med rygg men heller rikinger, direktører og folk med penger må jo ha en stol i stil med den nye ferrarien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå