asad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den gamle har begynnt å knirke og det er ikke hjul på den. Trenger nå en ny, DELIG stol Kan vel koste rundt 2k eller noe der. Setter pris på tips! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://www.hag.no/hag_norway.nsf Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 De så ikke så digge ut..pluss at det ikke var noen priser. Noen andre nettsteder noen? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) På forsiden på møbelringen er det bilde av en avis med en stol på til 398kr, du sparer 500kr, den ser utrolig deilig ut. Link Endret 3. august 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 På forsiden på møbelringen er det bilde av en avis med en stol på til 398ke, du sparer 500kr, den utrolig deilig ut. Link den så faktisk deilig ut ja. Men jeg blir litt skeptisk siden den er så billig. hehe. den jeg har nå kosta 2k for 7 år siden. Men så er det også tilbud da, så den kan nok være kvalitet likevel. takk. Hvis noen selv har en digg stol, si gjerne hvor dere kjøpte den! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, så på akkurat samme stolen. Tror jeg går for den. Kosta jo 898,- før så det må jo vere noe kvalitet i den. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ahh. jeg må uansett vente 1mnd til jeg får penger...så da får jeg orientere meg litt i løpet av den tiden. Men si ifra om den er digg når du kjøpern da! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den svarte, store på IKEA til 400,-. Hinsides bra! Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 De hadde masse bra på skeidar i ski, men alt var f*** meg utsolgt sjekke denna: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er dyre stoler, om det var det du ville ha. Kunne ikke finne den du prater om til 400,-, eneste jeg fant var denne. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Her er dyre stoler, om det var det du ville ha. Kunne ikke finne den du prater om til 400,-, eneste jeg fant var denne. hehe. nei. er ute etter en digg stol, med bra kvalitet, ikke nødvendighvis en som koster skjorta! finner ingen though, virker som alt er utsolgt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kunne ikke finne den du prater om til 400,-, eneste jeg fant var denne. Kjipt, den er gått ut av produksjon. Men jeg sitter godt, hvertfall... Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 På forsiden på møbelringen er det bilde av en avis med en stol på til 398ke, du sparer 500kr, den utrolig deilig ut. Link Da var den bestilt! Får den ikke før om 2 uker, til 498, men det er fortsatt bra tilbud! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Stolen til 495 som ble solgt på IKEA, het Allak Dog, ute av produksjon. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) På forsiden på møbelringen er det bilde av en avis med en stol på til 398ke, du sparer 500kr, den utrolig deilig ut. Link Da var den bestilt! Får den ikke før om 2 uker, til 498, men det er fortsatt bra tilbud! Bestilt..? Jeg kjører heller å kjøper den. Tar ca.30min å kjøre til møbelringen. Hva kosta det i frakt da? EDIT: Åja, 100,-? Endret 3. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Allak? Søkte på google bilder. Ser den slik ut? Da ligner den jo på den til 398,-. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ey. Hvor bestilte du? Jeg ringte opp nå nettop men alle var utsolgt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Allak ja. Sitter selv i en slik nå. Funker veldig bra. Vil ikke anbefale å sitte 2 i enn sånn. Plutselig hørte jeg knekke lyder. Hehe. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Om du har litt penger og er villig til å bruke de, bør du gi Håg-stolene en sjanse. De koster litt (prisene på de gode modellene starter vel på rundt 5000 og beveger seg opp mot 25000+), men er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ey. Hvor bestilte du? Jeg ringte opp nå nettop men alle var utsolgt. Jeg bestilte fordi de ikke hadde flere igjen. og de fikk nye om 14 dager, her: http://www.mobelringen.no/ . Men nå fant jeg en annen en, hos bohus, til 800kr. Den ser diggere ut, og de har den på lager, forhåpenlighvis!Ringer dem imorgen tidlig, og hvis de har den, så stikker jeg ned og kjøpern på vinterbro. ( skal kjøpe kyllinglår der uansett, 100spenn for 5kilo. hehe ) skal se om jeg finner et bilde av den. edit: fant ikke bilde, men den er nesten helt lik som den på bildet i posten over. den har bare litt høyere ryggstøtte, og sånn pute til å ha hode på. Endret 3. august 2005 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå